“Ir liels zaudējums ar iepriekšējām darbībām, kas netika tādā kvalitātē veiktas, lai mēs šo kravu apjomu nepazaudētu,” atzina Augulis.
Tāpēc ir jāturpina darbs, lai uzlabotu infrastruktūru Latvijā un lai Latvija spētu nodrošināt ātrāku kravu pārvadāšanu nekā kaimiņvalstis.
Būtiska esot transporta darba grupas tikšanās, kur speciālisti vienojās par iespēju apvienot transporta un robežšķērsošanas darba grupu, lai ātrāk varētu risināt jautājumus saistībā ar robežu, sacīja ministrs.
Jau ziņots, ka Rīgas osta un “Latvijas dzelzceļš” izjūt Krievijas kravu samazinājumu un arī kravu sarukumu ģeopolitiskās situācijas dēļ, taču šī gada prognozes pagaidām ir piesardzīgi optimistiskas.
Dzelzceļš jau pērn prognozēja 10% kritumu, “bet patīkami kļūdījās”, tāda krituma nebija un kopumā pērn pārvadāti aptuveni 50 miljoni tonnu kravu, un arī šogad uzņēmums par spīti kravu apjoma kritumam pirmajā ceturksnī cer pārvadāt tikpat daudz kravu.