Tostarp pārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms pieauga par 3,4%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 11,3%, bet autodegvielas – samazinājās par 1,9%.
Salīdzinot ar 2018. gada februāri, šogad februārī apgrozījums pieaudzis visās mazumtirdzniecības nozarēs, izņemot autodegvielas mazumtirdzniecību. Vislielākais apgrozījuma kāpums bija nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 37,2%), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 32,6%), kā arī informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā (par 18,1%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 7,4%.
Savukārt 2019. gada februārī, salīdzinot ar janvāri, mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās pieauga par 1,6%. Pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījums palielinājās par 2,3%, bet nepārtikas preču pārdošanas apgrozījums, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, pieauga par 2%. Autodegvielas mazumtirdzniecība samazinājās par 0,8%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, vislielākais apgrozījuma pieaugums bija mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos(par 5,8%), kā arī apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 5,1%). Savukārt lielākais apgrozījuma kritums bija farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 3,6%).
2019. ada februārī salīdzinājumā ar janvāri mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, kritās par 5,2%.