LTRK pieteiks Latvijā ražojumu izvēles veicināšanas kampaņu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) pirmdien pieteiks kampaņu, kuras mērķis ir veicināt Latvijā ražotā izvēli laikā, kad pārtikas nozari skārušas Krievijas noteiktais embargo. Tiks prezentēts arī kampaņas nosaukums un vizuālā identitāte.

Par kampaņas, kuras nosaukums vēl ir tīts noslēpumā, iniciēšanu un partneru piesaisti preses konferencē Uzņēmēju namā informēs LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš. Ekonomikas ministrs Vjačeslavs Dombrovskis runās par kampaņas nozīmi Krievijas noteiktā embargo seku mazināšanai Latvijas tautsaimniecībā.

Savukārt Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācijas valdes priekšsēdētājs Indulis Jansons stāstīs par lauksaimnieku interesi atbalstīt kampaņu, bet par pārtikas tirgotāju iesaisti kampaņā stāstīs Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas izpilddirektors Noris Krūzītis.

LTRK iniciētajā vietējās produkcijas pašpatēriņu veicinošajā kampaņā un tās organizēšanā jau ir iesaistījušies vairāki partneri. Endziņš sola, ka kampaņas mājaslapā būs pieejami un brīvi lejupielādējami kampaņas vizuālo materiālu - logo, plakātu, veikalu plauktu reklāmjoslu, uzlīmju un citu - elektroniskie faili. Domāts arī par mazajiem tirgotājiem, kuri šo priekšmetu komplektus jaunnedēļ varēs saņemt LTRK Rīgas birojā un reģionālajās nodaļās.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti