Latvija ierindota 30. vietā no Eiropas valstīm. Igaunija ieņem 25. vietu, bet Lietuva- 32.
Reitinga autori „Bloom Consulting” bāzējas Spānijas galvaspilsētā Madridē un tā specializējies valstu zīmolu pozicionēšanā un biznesa stratēģijā. Nacionālo zīmolu reitingā valstu ekonomiskais stāvoklis novērtēts tirdzniecības un tūrisma jomā, kas ļauj novērtēt, cik valsts ir pievilcīga tiešajām ārvalstu investīcijām vai tūristiem. Reitingā ņemts vērā arī internetā izdarīto meklējumu skaits.
Tūrisma jomā par Latviju interneta meklējumos izmantotas atslēgas frāzes "vēsturiskais mantojums", "naktsdzīve" un "labklājība".
Investīciju piesaistes ziņā, pēc reitinga veidotāju aplēsēm, Latvija ieņem zemāko vietu no trīs Baltijas valstīm. Latvija ir 33.vietā, Latviju apsteidz Igaunija, bet Lietuvai piešķirta 30.vieta.
Investori ar interneta meklēšanas rīku palīdzību par Latviju vēlējušies noskaidrot "dzīves dārdzību", "ekonomikas izaugsmi" un "korupcijas līmeni". Šie trīs atslēgas vārdi veido gandrīz pusi no visiem potenciālo investoru meklējumiem par Latviju.