Pēc viņa teiktā, kompānijas sākotnējā publiskajā piedāvājumā piedalījušies vairāk nekā 60 000 privātie investori. Arī piesaistītais investīciju apjoms bijis iespaidīgs.
"Tas tiešām bija ļoti apjomīgs un milzīgs IPO. Var secināt to, ka ļoti daudzi cilvēki tā rezultātā pirmo reizi ir nonākuši biržā.
Tas arī ir ļoti labs signāls visiem pārējiem. Ja mēs vienreiz nonākam biržā, tad mums tomēr ir lielāka motivācija ik pa laikam paskatīties, kas mums te notiek, un varbūt pamēģināt vēl kādas akcijas," vērtēja Peisenieks.
Viņaprāt, no divu Latvijas uzņēmumu IPO pērn veiksmīgākais ir bijis degvielas mazumtirgotājam AS "Virši-A". Arī nebanku kreditētāja AS "DelfinGroup" IPO no akcionāra viedokļa ir bijis veiksmīgs. "Savukārt no akciju kustības jeb no tā, kā akcijas pēc tam ir uzvedušās.. Tie, kas ir nopirkuši akcijas IPO, pagaidām nav ļoti priecīgi, jo akcijas cena ir zema," teica ieguldījumu eksperts.
Pēc viņa domām, arvien vairāk uzņēmumu piedāvās savas akcijas publiskajā tirgū, jo tam ir potenciāls.
Arī uzņēmumi saprot, ka šī ir vieta, kur piesaistīt papildu kapitālu.
"Jo statistikas dati ir nepielūdzami. Mājsaimniecību uzkrājumi jeb brīvo naudas līdzekļu apmēri bankās ir lielākajos apmēros, kādi tie jebkad ir bijuši. Un šis ir veids, kā piesaistīt kapitālu attīstībai un, no otras puses, dot iespēju cilvēkiem nopelnīt," klāstīja Peisenieks.