Eksporta tirgū mudina stiprināt mazo un mikrouzņēmumu pozīcijas

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem.

Latvijas uzņēmumiem eksportētājiem ir potenciāls, un turpmāk ir jāstrādā, lai eksporta tirgos nostiprinātu ne tikai lielo un vidējo, bet arī mazo un mikrouzņēmumu pozīcijas. Šāds viedoklis ceturtdien, 17. martā, izskanēja Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru kopsapulcē.

Kameras prezidents Aigars Rostovskis uzsvēra, ka Latvijas uzņēmumu panākumi ir atkarīgi no augstas pievienotās vērtības eksportspējīgas produkcijas ražošanas. Lai šādu eksportētāju klubam varētu pievienoties jauni uzņēmumi, nepieciešama aktīvāka sadarbība ar valsti. Jāpanāk izmaiņas nodokļu politikā, lai netiktu aplikta ar nodokli reinvestētā peļņa, kā arī būtu pieejams daudz lielāks atbalsts uzņēmumu kreditēšanā.

"Lielākā daļa uzņēmēju spējuši pārorientēties no Austrumu tirgiem un no NVS uz Rietumiem. Tomēr, ja skatāmies kopīgos ciparos, eksports ir stagnatīvā līmenī. Līdz ar to ir jādara vēl, un tā ir saistīta ar pudeļu kakliem. Te ir runa mijiedarbību starp biznesu un publisko sektoru," sacīja LTRK prezidents Aigars Rostovskis.

Ceturtdien, 17.martā, tika sveikti arī veiksmīgākie pērnā gada eksportētāji. Lielo uzņēmumu kategorijā Krišjāņa Valdemāra balvu ieguva Latvijas informācijas tehnoloģiju ražotājs “Mikrotik”, savukārt jauno un inovatīvo ražotāju grupā “Sprīdīša” balvu ieguva bioloģiskās pārtikas ražotājs “Latekofood”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti