Oskara Ķibermaņa divnieks pēc pirmās sacensību dienas ir devītais, un pilots atzina, gribējies nobraukt mazliet ātrāk. Lai arī braucieni nebija tik slikti, tie atspoguļo pašreizējo situāciju, teica Ķibermanis. Viņš uzsvēra, ka divas kļūdas bija abos braucienos trases lejasdaļā pēc 13. virāžas, bet jau līdz tam tendence nerādījās diez cik laba.
"Par sešinieku varbūt ir reāli cīnīties," izredzes divnieku sacensībās iezīmēja Ķibermanis.
Pēc sarunas ar izlases treneri Sandi Prūsi, iespējams, kaut kas uz otro sacensību dienu tiks pamainīts, lai nobrauktu ātrāk, pastāstīja Ķibermanis.
Kad latvieši iepriekšējo reizi brauca Jaņcjinas trasē, kamanas parādīja sevi no labākās puses, tomēr olimpiskajās sacensībās ātruma tām pietrūkst.
Arī Ķibermaņa ekipāžas stūmējs Matīss Miknis sacīja, ka braucieni bija daudzmaz apmierinoši, un ir grūti skatīties uz tendenci, kas redzama rezultātos.
"Mēs tik un tā cīnīsimies līdz galam. Rīt [otrdien] vēl ir diena, es ceru, ka kaut ko sakārtosim sev par labu," optimismu apliecināja Miknis.
Saruna ar Edgaru Nemmi
Savukārt 17. vietu pēc diviem braucieniem sasniegušās Emīla Cipuļa pilotētās ekipāžas stūmējs Edgars Nemme uzsvēra, ka vienmēr gribas labāku rezultātu. Abi braucieni, viņa ieskatā, bija bez būtiskām kļūdām, bet detalizētāku analīzi varēs veikt vakarā.
Edgars bija apmierināts ar starta ieskrējienu pirmajā braucienā. Otrajā braucienā kamanas izdevās iestumt mazliet lēnāk, un Nemme paskaidroja, ka pirms starta ekipāžai trases augšā bija tikai 10 minūtes, lai sagatavotos.
Nemme uzsvēra, ka
svarīgi ir saglabāt sportisko niknumu, un atlikušajos divos braucienos var pakāpties kādu vietu augstāk,
arī pacīnīties par TOP15. Lai to realizētu, būs vajadzīgs ļoti labs starts un perfekta braukšana, jo konkurence ļoti nopietna, piebilda Edgars.
Ķibermaņa ekipāžu no dalītas 5. vietas pēc diviem braucieniem šķir 0,12 sekundes, savukārt līdz bronzas pozīcijai Latvijas labākajam divniekam jāsadeldē 0,27 sekunžu deficīts. Līderis pēc pirmās sacensību dienas ir galvenais favorīts Vācijas pilots Frančesko Fridrihs.