Kā iepriekš vēstīts, 18.maijā Alvja Hermaņa iestudējums Cīrihes teātrī „Stāsts par Kasparu Hauzeru” noslēdza Berlīnes teātra festivālu „Theatertreffen”, kurā tika izrādīti desmit Eiropā labākie iestudējumi vācu valodā.
Komentējot publikas reakciju Berlīnes teātra festivālā „Theatertreffen”, Hermanis norāda, ka festivāls pulcē galvenokārt profesionāļus, kritiķus un producentus.
„Šī jau nav īsti normāla publika. „Theatertreffen” faktiski ir tas, ko es saucu par zobārstu publiku. Tie visi ir profesionāļi, kritiķi, producenti,” teic režisors.
Berlīnē pārsvarā gaida no teātra kaut ko citu nekā tas, ko es spēju piedāvāt. Viņiem vajag kaut kādus politiskus diskursus un tamlīdzīgi. Tas nav manu interešu lokā,” norāda režisors. „Austrumeiropas teātrī mēs uz citām stīgām spēlējam, bet vienalga - es nevaru sūdzēties. Mana karjera ir ļoti, ļoti veiksmīga vācu valodas teātrī. Daudzi cilvēki īstenībā ir noguruši no tā, ka teātra māksla tiek lietota kā instruments, lai risinātu politiskas problēmas.”
Kā iepriekš vēstīts, nākamsezon Cīrihes teātrī Hermanis iestudēs „Skaistākās nāves ainas operas vēsturē”. Tā būs teātra izrāde ar dramatiskā teātra aktieriem un bez dziedāšanas, neraugoties uz nosaukumu.
Intervijā Hermanis atklāj, ka šosezon prestižajā Zalcburgas festivālā iestudēs Džuzepes Verdi „Trubadūru” ar Plasido Domingo un Annu Ņetrebko, rudenī kopā ar diriģentu Danielu Borenboimu Berlīnes Valsts operā – Džakomo Pučīni „Tosku”, kura atklās opernama 2014./2015. gada sezonu, bet ziemā Milānas opernamā „La Scala” veidos jaunu versiju Cimmermana operai „Zaldāti”.