Es to saucu par laikmetīgo džezu jeb contemporary jazz, bet, protams, tur ir tik daudz ietekmes no underground horeogrāfija, arī no hip-hop un tīri fiziskiem elementiem, tāpēc to stilu ir grūti noraksturot,” stāsta deju studijas „Body and Soul” vadītāja horeogrāfe Līga Liberte. „Es pati šo stilu apguvu Ņujorkā. Tas stils jau tur ir ārpus rāmjiem.”
Izrāde ir horeogrāfes autobiogrāfisks stāsts par piedzīvoto Ņujorkā. Atkailināti dejotāji stundu garā intensīvā dejā stāsta par cilvēka vēlēšanos būt brīvam, neiekļauties sistēmā kas visu dzīves vienādo. Uz skatuves redzamas arī divu sieviešu tuvības ainas.
„Ņujorkā seksuālajai orientācijai ir ļoti liela loma, pat ne tik ļoti statusam vai ādas krāsai, bet, kuru orientāciju tu pārstāvi, tāpēc es iekļāvu šo stāstu,” skaidro Liberta.
Pēc izrādes „Netici visam, ko redzi” mākslinieki tik ļoti nogurst, ka aizmiegot pie banketa galdiem. Pēc Libertes domām tas, ka skatītāji Latvijā aizvien vairāk apzināti dodas skatīties deju, negaidot tajā slavenus aktierus un dziedātājus, ir horeogrāfes Olgas Žitluhinas nopelns. Līga dejas mākslas prestižu cenšas saglabāt un vairot.
„Ja man piedāvā kādā pasākumā, vai jūsu dejotāji varētu uzstāties, es saku – jā, ja jautā, vai jūsu dejotāji varētu uzstāties, pēc tam pasniegt balvas un nofotografēties ar skatītājiem, es saku – nē, jo viņi ir mākslinieki,” stāsta horeogrāfe.