Koncerts būs divās daļās, un tajā tiks atskaņoti Kamila Sensāna, Johana Sebastiana Baha, Roberta Šūmaņa, Ferenca Lista, Volfganga Amadeja Mocarta un Aivara Kalēja nāves tēmai veltītie opusi, kā arī vācu komponista Hugo Distlera monumentālais darbs "Totentanz" (“Nāves deja”). Koncertā piedalās: ērģelnieks, komponists Aivars Kalējs, pianiste Katrīna Kroja, čelliste Nadežda Bardjuka, speciāli koncertam izveidots festivāla koris diriģentes Vitas Timermanes-Mooras vadībā.
20. - 21. martā Rīgā norisinās pirmais starptautiskais zinātnes un mākslas festivāls, kura centrālā ass ir zinātniskā konference, kuru papildina dažādi kultūras un mākslas notikumi. “Ars Moriendi” jeb “Māksla nomirt” ir kā dzīves mākslas sastāvdaļa, jo tikai tas, kurš spējis patiesi dzīvot, prot arī patiesi nomirt.
“Šajā gadījumā ar patiesu dzīvošanu un patiesu miršanu jāsaprot, dzīvošana un miršana saskaņā ar Dievu. 20. gadsimta filozofi teic, ka kristietība pēc būtības eliminē nāvi, kristietībā nāve nepastāv, jo taču ir augšāmcelšanās un viņpasaule. Taču, kā zināms, tā nebūt nav, un kristietībā eksistē ne tikai viena, bet pat divas nāves. “Ars Moriendi” rodas kā atbildes reakcija uz 14.gadsmta vidus un beigu mēra epidēmiju, kas plosās Eiropā,” raksta festivāla organizatori.