Izstādes nosaukums "Behavioral Sink" ir tieša atsauce uz dzīvnieku uzvedības pētnieka Džona B. Kalhūna 1973. gadā publicēto, vairāku gadu garumā veikto pētījumu "Žurku utopija", kas pētīja – kas notiks, ja ierobežotā vietā (ar neierobežotiem resursiem) tiks ievietotas pāris žurkas. "Behavioral Sink" ir termins, kādā Kalhūns nodēvēja punktu, pēc kura žurku kolonijā tika novērota uzvedības deģenerācija, kas noveda pie kolonijas izmiršanas.
Izstādes kodolu veido Miķeļa Mūrnieka maģistra darbs "Fountain" – tā reference ir pirms gadiem desmit "Youtube" skatīts video, kurā nofilmēta šimpanze, kas savā zoodārza krātiņā guļ uz muguras un urinē sev mutē. Mūrnieks uzzinājis, ka šis akts bijis kā indiktaors mentālās veselības problēmām, kas radušās kā tieša reakcija uz apspiesto, ierobežoto un toksisko vidi, kurā pērtiķis spiests pavadīt savu dzīvi. "To var rekontekstualizēt arī mākslas, izglītības un institucionālajā vidē," Latvijas Radio raidījumā "Kultūras rondo" dalās mākslinieks, "tie ir studenti, kuri aizbrauc studēt uz ārzemēm, kur saskaras ar lielu stresu un konkurenci, bieži vien jūtoties spiesti arī runāt par tēmām, par kurām negrib runāt, bet nākas, lai saglabātu aktualitāti vai iekļautos."
Čurājošā pērtiķa instalācija māksliniekam ir kļuvusi par ģenerālu, abstraktu pašportretu, pašam maģistra grādu iegūstot Nīderlandē, kur ir viens no lielākajiem studentu pašnāvību skaitiem Eiropā.
Ekspozīcijas kodolu turpina un papildina jaunizveidota skulpturālo noveļu sērija, tām visām attēlojot dažādus dzīvnieku pasaulē novērotus, patoloģiskus uzvedības modeļus, to skaitā ir instalācija "Ant Mill", kas atsaucas uz parādību, kurā skudras, ceļojot ārpus pūžņa, pazaudē feromonu, kas tām norāda ceļu, un sāk spirālveidā riņķot līdz brīdim, kad, zaudējušas spēku, nobeidzas. Otru izstādes daļu veido apjomīga scenogrāfija no Latvijā darinātiem, sulīgi oranžiem ķieģeļiem no Lodes rūpnīcas.
Izstādes pirmajā daļā aplūkojamās skulptūras veidotas, pētot dažādus, ikdienā nesastopamus ūdens stāvokļus. "Tie ir zinātniski un fiziski procesi, ietērpti poētiskā veidā," stāsta izstādes kuratore Elīza Elizabete Ramza.