"Kad viņa [Hanele Zane Putniņa] man pastāstīja par šo savu ideju, man bija pilnībā skaidrs, ka tai ir jānonāk Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā, jo vietai piesaistītāku projektu grūti iedomāties," Latvijas Radio 1 raidījumā "Kultūras rondo" komentē izstādes kuratore Līna Birzaka. "Tas uzdevums, kad kolekcijas glabātājs veido šo aprakstu, ir tāds, ka viņam ir jātiecas it kā būt pēc iespējas objektīvākam, proti, apskatot mākslas darbu, kas ir viņam priekšā, viņš cenšas to pēc iespējas reālistiskāk aprakstīt, [..], tas, kam Zane pievēršas, ir šie dīvainie valodas paradoksi, kas rodas, jo mākslas aprakstīšana nekādā veidā nav iespējama objektīva."
Haneles Zanes Putniņas jaunākā linogriezumu sērija vedina apcerēt to, kas vispār ir mākslas interpretācija un kādam mērķim tā kalpo. "Izstādes virsuzdevums ir runāt par mākslas interpretāciju, kādas ir šīs attiecības starp objektu un tekstu, kas top par šo objektu," skaidro Līna Brīzaka. Ir ierasts uzdot jautājumus par mākslas darbiem apjukuma vai zinātkāres dēļ – dažreiz mēs nesaprotam kāda darba jēgu un vēlamies atrisināt neskaidrības. Šo procesu varētu nodēvēt par interpretāciju, kad mēs šķetinām darbu nozīmi, skaidrojam un velkam nedrošas paralēles. Lai saprastu autora vēstījumu, mēs pavadām ārkārtīgi daudz laika ar mākslas darbu skaidrojošajiem tekstiem, kas ir tuvāki vai tālāki no autora oriģinālās idejas.