Modes pasaulē attīstās jauns virziens – virtuālais apģērbs

Rūpējoties par ilgtspējīgu modi, kā arī pieņemot pandēmijas laika diktētos noteikumus, kad cilvēki lieli daļu ikdienas un sociālās dzīves pavada sazinoties tiešsaistē, modes pasaulē attīstās jauns biznesa virziens – digitāls apģērbs.

Modes pasaulē attīstās jauns virziens – virtuālais apģērbs
00:00 / 00:45
Lejuplādēt

Latvijas Modes palātas vadītāja Dita Danosa stāsta, ka šī tendence sākusi attīstīties pēdējā pusgada laikā, kad vairāki zīmoli, kas vairs nerada fiziskos apģērbus, bet, izmantojot dažādas tehnoloģijas, sākuši piedāvāt virtuālos apģērbus: "Virtuālie apģērbi tiek pārdoti. Tos var arī nomāt.

Virtuālos apģērbus cilvēki valkā sociālajos tīklos savos video un fotogrāfijās.

Tā ir reāla lieta, kas pagājušā gadā izklausījās pēc kaut kā jauna, kas varētu kā trends parādīties un pazust, bet tagad ir vairāki jau ļoti attīstījušies digitālās modes zīmoli, un notiek digitālās modes izsoles. Pārsvarā šiem zīmoliem tiek piesaistīta kāda no slavenībām, piemēram, kāds reperis vai sportists, kas tos popularizē. Es nezinu vai kāda no mūsu "Instagram" slavenībām to lieto, bet, jā, pasaulē tas attīstās. Un tur atkal mūsējiem ir iespēja. Tur pat nav ražošanas izmaksas, nav nepieciešamas izejvielas."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Fabricant (@the_fab_ric_ant)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DRESSX (@dressx)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TRIBUTE BRAND (@tribute_brand)

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt