Arvien vairāk tiek atvērti suņu medicīnas centri, spa, frizētavas, pārtikas veikali. Tiek piedāvāts sakārtot dzīvnieka apdrošināšanu. Suņiem ir īpaši veltīti televīzijas kanāli. Tomēr, lai saimnieks izceltos pārējo vidū, dzīvniekam ir jābūt īpaši “izrotātam”. Neparasti aksesuāri, interesants “spalvu” griezums un modīgs apģērbs. Lai “instagram” bilde ar suni saņemtu simtiem tūkstošu “laikus”, ir jāpiepūlas.
Tāpat Japānā iespējams pasūtīt suni uz stundu - ja pietrūkst mīlestības, droši varat izīrēt suni pastaigai.
Vēl kāds Japānas uzņēmējs atvēris suņu spa un dienas aprūpes centru. Viņš tajā grib popularizēt japāņu estētiku un smalkumu, radošumu un meistarību. Suši un kalmāri, zemeņu formas gultas, “Swarovski” kristālu kakla siksnas, kā arī katru mēnesi bezmaksas sauļošanās un foto sesija. Tādi ir spa piedāvātie pakalpojumi.
Japānā pašlaik ir apmēram desmit miljoni suņu - viens dzīvnieks uz četrām vai piecām ģimenēm.