Rīgas «Kāzu salonu avēnija» - 15 veikali vienā ielā piesaista arī ārzemnieces

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ja ir vēlēšanās Rīgā satikt daudz laimīgu, cerību pilnu, bet nedaudz satrauktu cilvēku, jādodas uz Avotu ielu, jo šo ielu droši var dēvēt par “kāzu salonu avēniju” – tajā ir 15 kāzu saloni. Kā tas izveidojies, vairs īsti neviens neatceras, bet tik daudz salonu vienuviet piesaista ne tikai rīdziniekus, bet arī līgavas no citām pilsētām un kaimiņvalstīm, vēstīja LTV raidījums “4. studija”.

Nevienā no saloniem nevar atrast konkrētu atbildi, kāpēc Rīgā tieši Avotu iela ir kļuvusi par topošo līgavu paradīzi.

Kāda salona darbinieces, kuras  kameras priekšā gan stāties kautrējās, atcerējās, ka tūlīt pēc gadsimtu mijas Avotu ielā ir bijuši divi kāzu kleitu saloni.

Arī tērpu dizainere, kāzu studijas īpašniece Ieva Ruka atcerējās, ka viņa, būdama vēl pavisam maziņa, ievēroja pašus pirmos salonus, bet, “laikam ejot, tas tā ir sanācis, ka visa iela ir izveidojusies par kāzu ielu, skaistu, baltu”.

Ik pa laikam daži saloni aizveras, citi tūlīt pat atkal atveras.

Un, lai arī uzņēmējiem ir ko pasvīst, visi kā viens apgalvo – veikalu tieši šeit atvēruši ļoti apzināti, lai jaunkundzēm, kuras gatavojas skaistākajai dienai mūžā, atvieglotu dzīvi.

 “Mums sanāk, ka esam pirmie no šīs puses. Mums grūtāk. Meitene pirmo reizi ienākusi. Jāstrādā ar viņu. Jāpiedāvā. Viņa pat reizēm nezina, ko grib īsti,” atzina kāzu salona vadītāja Aivita Dumberga.

Savukārt kāzu salona darbiniece Jūlija gan stāstīja, ka gadās arī tā, ka “atnāk līgava, saka, ka tas viņas pirmais salons; uzmēram kādas 10 kleitas, un galu galā viņa izvēlas tieši pirmo kleitu. Un ir tā, ka stundas, pusstundas laikā var dabūt savu kleitu.”

Ja salonu īpašnieki meklē kopīgajā biznesa nišā katrs savu odziņu, tad viņi ir uz pareizā ceļa, un rezultātā ieguvēji būs visi – gan līgavas, gan arī pārdevēji.

Mārketinga un pārdošanas vadības speciāliste un pasniedzēja Iveta Liniņa skaidroja, ka būtu ļoti labi, ja viņi diferencētos, lai piedāvājums katram veikalam īpašs - vai ekskluzīvas kleitas, ko līgava izvēlas vienreiz dzīvē, vai arī kaut kas ekonomiskāks. 

Avotu ielas kāzu salonu rinda ir pašu uzņēmēju veidota – sākumā stihiski, vēlāk - jau   apzināti.

Tomēr mārketinga speciālistei ir žēl, ka Rīgā tikai kāzu saloniem ir tāda privilēģija. Šādu komfortu būtu pelnījuši visi veikali un pircēji.

“Pietrūkst citu šādu iepirkšanās ielu. Bija kādreiz sapnis par Tērbatas ielu, tad pārtapa par Barona ielu, bet klusiņām nomira, un neviens vairs neatceras, ka tāda ideja bija,” atgādināja Liniņa. 

Turklāt uz Rīgu, tieši uz Avotu ielu brauc ne tikai no citām pilsētām, bet arī no Baltijas valstīm, par kāzu salonu avēniju uzzina no draugu draudzenēm vai internetā. 

Lai jau tā satrauktās līgavas, meklējot īsto un vienīgo kleitu 15 veikalos, neapjuktu un nesanervozētos vēl vairāk – vienai no salonu darbiniecēm Jūlijai ir vieds padoms: “Ja aizmieg ar tām domām par šo kleitu un pamostas atkal ar tām pašām domām, tad tā ir tā īstā kleita”. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti