Vingrošana

  • Priekšsacīkstes
  • Medaļu izcīņa
  • Latvijas dalība
  • Video tiešraide
Jūlijs - Augusts, 2021Jūl - Aug 24 Se 25 Sv 26 Pr 27 Ot 28 Tr 29 Ct 30 Pt 31 Se 1 Sv 2 Pr 3 Ot 4 Tr 5 Ct 6 Pt 7 Se 8 Sv
Vingrošana Vingrošana
Priekšsacīkstes 04:00 - 16:00

Kvalifikācija vīriešiem

Priekšsacīkstes 04:00 - 16:00

Kvalifikācija sievietēm

Fināls 13:00 - 16:10

Komandu sacensības vīriešiem

Fināls 13:00 - 15:00

Komandu sacensības sievietēm

Fināls 13:15 - 16:10

Daudzcīņas fināls vīriešiem

Fināls 13:50 - 16:05

Daudzcīņas fināls sievietēm

Fināli 11:00 - 14:10

Finālsacensības atsevišķās disciplīnās
Vīrieši
Brīvās kustības
Zirgs
Sievietes
Atbalsta lēciens
Līdztekas

Fināli 11:00 - 13:40

Finālsacensības atsevišķās disciplīnās
Vīrieši
Apļi
Atbalsta lēciens
Sievietes
Brīvās kustības

Fināli 11:00 - 13:25

Finālsacensības atsevišķās disciplīnās
Vīrieši
Līdztekas
Stienis
Sievietes
Baļķis

Dienišķā vingrošana un dārzs – kā aktrise Inta Tirole saglabā možumu
Kustība, smaids un mīlestība – neko vairāk cilvēkam nemaz nevajag, pārliecināta Nacionālā teātra aktrise Inta Tirole. Viņa maija beigās atzīmēs savu 85. jubileju un, neskatoties uz iespaidīgo pusapaļo ciparu pasē, joprojām ir dzirkstoša un sprigana. Lai gan bērnībā Intai sporta stundas sagādāja zobu sāpēs, viņa jau vairākus gadus savā ikdienā labprātīgi iekļauj vingrošanu.
Žurnālists Aidis Tomsons vingro katru rītu un ar divriteni apdzen trolejbusus
Žurnālists, Latvijas Radio 1 raidījumu vadītājs Aidis Tomsons regulāri vingro, rūpējoties par savu muguru, bet ir vesela virkne aktivitāšu, kuras viņš veic savam priekam un neregulāri – skrituļslidošana, braukšana ar velosipēdu, kalnu slēpošana, skriešana un pastaigas. Kas ātrāks – trolejbuss vai Aidis uz velosipēda? To viņš ir noskaidrojis!
Aktrisei Raimondai Vazdikai joga «sakārto» gan ķermeni, gan prātu
Fiziskās aktivitātes, kuras iekļaut savā ikdienā izvēlējusies aktrise Raimonda Vazdika, lielākoties ir mierpilnas un vērstas uz sevis nomierināšanu, prāta sakārtošanu – joga, peldes, pastaigas. Kustība ir pašsaprotama viņas ikdienas sastāvdaļa, un uz fiziskām aktivitātēm aktrisei nav sevi jāpiespiež, jo ķermenis pats “prasa” izkustēšanos. Šis telefona zvans, izrādās, “nocēlis” viņu no vingrošanas paklājiņa, iztraucējot ikrīta kustību rituālu.  
Pandēmija grāmatniecei Ilzei Veisbārdei izgaismojusi pārgājienu burvību
Izaicinoši un rāmi, stāvā kalnā vai līdzenā dabas takā, Latvijā vai ārpus tās – pārgājieni ir veids kā grāmatas “Ēd laimīgs” autore un grāmatnīcas “Jānis Roze” reklāmas un mārketinga daļas vadītāja Ilze Veisbārde gūst enerģiju. Spītējot savam sēdošajam darbam, Ilze dejo flamenko, apmeklē grupu nodarbības sporta zālē un bauda pastaigas pie dabas.
Kam paredzēta elastīgo saišu jeb slinga terapija
Slinga terapija ir iedarbīga metode dziļās muskulatūras stiprināšanai, mugurkaula un visa ķermeņa stabilizēšanai, asimetriju mazināšanai, kā arī spēka treniņiem, Latvijas Radio 2 padomu ciklā “Dzīvo vesels” stāstīja fizioterapeite Baiba Narvile. 
Aktrise Regīna Razuma ik rītu vingro un ziemā uz slēpēm bauda dabu
Jaunā Rīgas teātra aktrise Regīna Razuma šogad nosvinēja savu 70. jubileju un teic, ka nav nekāda noslēpuma, kā nezaudēt enerģiskumu. Vienkārši jādzīvo, jākustas un jāmīl pasaule un cilvēki sev apkārt, nevis jāgaida tas no citiem. Aktrise joprojām pārvietojas ar velosipēdu, sniegotās ziemās slēpo un katru dienu sāk ar vingrošanu.
Labākās diētas bez kustībām ir tukšs šāviņš gaisā. Saruna ar profesoru Danilānu
Ārstam, profesoram Anatolijam Danilānam pacienti bieži lūdz izrakstīt burvju tableti, kas paildzinātu mūžu, bet tādas nav, atskaitot vien gadījumus, kad ārstē smagu slimību. Viņš pārliecināts, ka mūžu var pagarināt, tikai pareizi ēdot, kustoties, kārtīgi izguļoties un staigājot pa dzīvi ar smaidu. Profesors Danilāns ik dienu pavada pāris stundas staigājot, vairākas reizes nedēļā vingro sporta zālē un tuvāko gadu laikā plāno pirmo reizi mūžā noskriet maratonu.
Izkusties kopā ar jauno LTV vingrošanas šovu «Vienā ritmā»!
Jaunais Latvijas Televīzijas (LTV) rīta vingrošanas šovs “Vienā ritmā” aicinās izkustēties, kopā ar Latvijā pazīstamiem cilvēkiem klaviermūzikas pavadījumā pildīt fizioterapeites izstrādātus vingrojumus, informēja LTV pārstāve Anita Jansone. Šovs būs skatāms no 1. oktobra piektdienu rītos uzreiz pēc “Rīta Panorāmas”, ka arī REplay.lv.
Kā novērst locītavu deformāciju laikus? Skaidro ārsti
Locītavu deformācijas gadījumā ne vienmēr ārstēšana ir tikai ķirurģiska, ļoti daudz palīdz ārstnieciskā vingrošana, fizikālā terapija, kā arī svara samazināšana, taču nekādā gadījumā nav pieļaujama pašārstēšanās, Latvijas Radio raidījumā "Kā labāk dzīvot" skaidroja  “Aiwa Clinic” traumatologs ortopēds Visams Rafaels.
Romu mediatore: izglītība, kultūra, pamatvērtības – tas notur katru tautu
Ināra Kozlovska ir viena no pieredzes bagātākajām romu mediatorēm Latvijā, kas dzimtajā Jelgavā paraugu rāda pati ar savu dzīvi. Tautiešiem viņa ir autoritāte, bet Jelgavas Integrācijas pārvaldes kolēģiem – enerģijas un pozitīvisma devēja. Ināra saka paldies vecākiem par stingro audzināšanu un negrib vairāk, kā Dievs ir devis, jo no tiekšanās pēc pārāk labas dzīves sākas mūsdienu cilvēces galvenās problēmas – visatļautība un neapmierinātība. Bet dzīvē ir jābūt priekam!
Kā sajust un stiprināt dziļo muskulatūru. Treneres padoms
Lai saprastu, kā strādā dziļie muskuļi, jānoguļas uz muguras, jāuzliek plaukstas uz vēdera lejasdaļas un jāklepo, Latvijas Radio 1 raidījumā “Kā labāk dzīvot” ieteica fitnesa trenere, veselības sporta speciāliste Sintija Ozoliņa. Klepojot var sajust, ka vēdera lejasdaļā muskuļi  sasprindzinās, saraujas, taču, lai to panāktu, veicot fiziskus vingrinājumus, jāiegulda liels darbs.
Ar kustību pretim sava derīguma termiņa beigām. Saruna ar Smiltenes fizioterapeiti Baibu Gutāni
“Es gribētu nomirt 85 gadu vecumā, vadot grupu nodarbības,” it kā jokojot, bet ar savu tiesu nopietnības saka fizioterapeite Baiba Gutāne no Smiltenes. Baibas vingrināmie, masējamie, teipojamie un čubināmie esot tādi paši, kā viņa – pavisam parasti vidusmēra cilvēki bez žilbinošiem talantiem un sevišķiem sasniegumiem. Bet varbūt viņu un arī Baibas īstais un neatsveramais talants ir kārtīgi padarīts darbs?
Vingrojumu komplekss bērniem fiziskām aktivitātēm mājās
Vecākiem der atcerēties, ka arī bērniem ir regulāri jāvingro. Mājsēdes laikā, kamēr mācības notiek attālināti un fiziskās aktivitātes ir ļoti ierobežotas, būtu vērts visai ģimenei kopīgi pasportot. Padomus, kā būtu pareizāk bērniem sportot mājās, praktiski neiegādājoties nekādu aprīkojumu, “Rīta panorāmai” sniedza ķirurgs, opermūzikas svētku organizators un vienlaikus arī sporta aktīvists Dainis Kalns.
Medaļas
Kopā
ASV
ASV usa
39 41 33 113
Ķīna
Ķīna chn
38 32 18 88
Japāna
Japāna jpn
27 14 17 58
Lielbritānija
Lielbritānija gbr
22 21 22 65
KOK *
KOK * kok
20 28 23 71
Austrālija
Austrālija aus
17 7 22 46
Nīderlande
Nīderlande ned
10 12 14 36
Francija
Francija fra
10 12 11 33
Vācija
Vācija ger
10 11 16 37
Itālija
Itālija ita
10 10 20 40
Kanāda
Kanāda can
7 6 11 24
Brazīlija
Brazīlija bra
7 6 8 21
Jaunzēlande
Jaunzēlande nzl
7 6 7 20
Kuba
Kuba cub
7 3 5 15
Ungārija
Ungārija hun
6 7 7 20
Koreja
Koreja kor
6 4 10 20
Polija
Polija pol
4 5 5 14
Čehija
Čehija cze
4 4 3 11
Kenija
Kenija ken
4 4 2 10
Norvēģija
Norvēģija nor
4 2 2 8
Jamaika
Jamaika jam
4 1 4 9
SPĀNIJA
SPĀNIJA esp
3 8 6 17
Zviedrija
Zviedrija swe
3 6 0 9
Šveice
Šveice sui
3 4 6 13
Dānija
Dānija den
3 4 4 11
Horvātija
Horvātija cro
3 3 2 8
Irāna
Irāna irn
3 2 2 7
Serbija
Serbija srb
3 1 5 9
Beļģija
Beļģija bel
3 1 3 7
Bulgārija
Bulgārija bgr
3 1 2 6
Slovēnija
Slovēnija svn
3 1 1 5
Uzbekistāna
Uzbekistāna uzb
3 0 2 5
Gruzija
Gruzija geo
2 5 1 8
Taivāna
Taivāna twn
2 4 6 12
Turcija
Turcija tur
2 2 9 13
Uganda
Uganda uga
2 1 1 4
Grieķija
Grieķija grc
2 1 1 4
Ekvadora
Ekvadora ecu
2 1 0 3
Īrija
Īrija irl
2 0 2 4
Izraēla
Izraēla isr
2 0 2 4
Katara
Katara qat
2 0 1 3
Kosova
Kosova xk
2 0 0 2
Bahamas
Bahamas bhs
2 0 0 2
Ukraina
Ukraina ukr
1 6 12 19
Baltkrievija
Baltkrievija blr
1 3 3 7
Rumānija
Rumānija rou
1 3 0 4
Venecuēla
Venecuēla ven
1 3 0 4
Indija
Indija ind
1 2 4 7
Honkonga
Honkonga hkg
1 2 3 6
Filipīnas
Filipīnas phl
1 2 1 4
Slovākija
Slovākija svk
1 2 1 4
Dienvidāfrika
Dienvidāfrika zaf
1 2 0 3
Austrija
Austrija aut
1 1 5 7
Ēģipte
Ēģipte egy
1 1 4 6
Indonēzija
Indonēzija idn
1 1 3 5
Portugāle
Portugāle por
1 1 2 4
Etiopija
Etiopija eth
1 1 2 4
Tunisija
Tunisija tun
1 1 0 2
Fidži
Fidži fji
1 0 1 2
Latvija
Latvija lat
1 0 1 2
Igaunija
Igaunija est
1 0 1 2
Taizeme
Taizeme tha
1 0 1 2
Bermuda
Bermuda bmu
1 0 0 1
Maroka
Maroka mar
1 0 0 1
Puertoriko
Puertoriko pri
1 0 0 1
Kolumbija
Kolumbija col
0 4 1 5
Azerbaidžāna
Azerbaidžāna aze
0 3 4 7
Dominikāna
Dominikāna dom
0 3 2 5
Armēnija
Armēnija arm
0 2 2 4
Kirgizstāna
Kirgizstāna kgz
0 2 1 3
Mongolija
Mongolija mng
0 1 3 4
Sanmarīno
Sanmarīno smr
0 1 2 3
Argentīna
Argentīna arg
0 1 2 3
Nigērija
Nigērija nga
0 1 1 2
Malaizija
Malaizija mys
0 1 1 2
Jordānija
Jordānija jor
0 1 1 2
Namībija
Namībija nam
0 1 0 1
Saūda Arābija
Saūda Arābija ksa
0 1 0 1
Bahreina
Bahreina bhr
0 1 0 1
Lietuva
Lietuva ltu
0 1 0 1
Turkmenistāna
Turkmenistāna tkm
0 1 0 1
Maķedonija
Maķedonija mkd
0 1 0 1
Kazahstāna
Kazahstāna kaz
0 0 8 8
Meksika
Meksika mex
0 0 4 4
Somija
Somija fin
0 0 2 2
Gana
Gana gha
0 0 1 1
Sīrija
Sīrija syr
0 0 1 1
Burkinafaso
Burkinafaso bfa
0 0 1 1
Kuveita
Kuveita kwt
0 0 1 1
Grenāda
Grenāda grd
0 0 1 1
Kotdivuāra
Kotdivuāra civ
0 0 1 1
Botsvana
Botsvana bwa
0 0 1 1
Moldova
Moldova mda
0 0 1 1

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt