Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 3. maijā

Ziņas vieglajā valodā 3. maijā

Ziņas vieglajā valodā 3. maijāPārsla Saktiņa

 

 

 

Latvijā sāk vakcinēt pret Covid-19 visus cilvēkus

No šodienas pie vakcīnas var tikt jebkurš Latvijas iedzīvotājs, kurš ir sasniedzis 18 gadu vecumu.
Šodien cilvēkus potēja trīs vakcinācijas centros.
Rīt, 4. maijā, būs atvērti 13 vakcinācijas centri visā Latvijā.
Vakcīnai iepriekš jāpiesakās vietnē "Manavakcina.lv" vai pa telefonu 8989.

Latvija saņem līdz šim lielāko kravu ar "Pfizer/BioNTech" vakcīnām

Piegādātas gandrīz "Pfizer/BioNTech" 80 000 devas.
Jau šovakar "Pfizer/BioNTech" vakcīnas nogādātas uz vairākiem lielajiem vakcinācijas centriem un citām vakcinācijas vietām.
Veselības ministrs Daniels Pavļuts (AP) saka, ka tas ļaus nodrošināt raitu iedzīvotāju vakcināciju.

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 203 Covid 19 gadījumus

Miruši 10 inficēti pacienti.
Veikti vairāk nekā 2 ar pusi tūkstoši testu un pozitīvi bija 7,9%.
Uz slimnīcām aizvesti vēl 49 Covid 19 pacienti.
Kopumā slimnīcās ārstējas 656 pacienti.
86 ir smaga slimības gaita.

Lietuvā un Igaunijā saslimstība salīdzinoši augsta

Lietuvā vēl 655 jauni Covid 19 gadījumi, miruši 5 cilvēki.
Igaunijā atklāti vēl 179 inficēti un 4 miruši.
Lai gan abās valstīs aizvien ir augsts saslimstības ar Covid-19 līmenis, tās mīkstina ierobežojumus.
Ir atvērtas tirdzniecības vietas un āra kafejnīcas, bet daudzu klašu skolēni atsāk klātienes mācības.

Dānija atteiksies no  "Johnson & Johnson" ražotās Covid-19 vakcīnas

No ASV uzņēmuma ražotās vakcīnas atteikties nolēma Dānijas valdība.
Iemesls ir trombu veidošanās pēc vakcīnas.
Tas notiek ļoti reti, bet Dānijas valdība nevēlas riskēt.
Dānija iepriekš atteicās no "AstraZeneca" vakcīnas izmantošanas.

Covid-19 dēļ Vācija jau otro gadu atcels "Oktoberfest"

Šis alus festivāls ir ļoti populārs.
Uz to ik gadu ierodas simtiem tūkstoši cilvēku no visas pasaules.
Vācijas valdība apsver iespēju pret Covid-19 vakcinētiem cilvēkiem atvieglot ierobežojumus.
Taču tik vērienīgs pasākums kā "Oktoberfest", nevarēs notikt.

Marka Rotko mākslas centrā uzbūvēta izlādes-uzlādes siena

Daugavpils muzeja darbinieki to sauc par dusmu novadīšanas rīku.
Tā ir muzeja rīkota mākslas akcija.
Tajā var iesaistīties visi, kuriem ir veci un nolietoti trauki, un tos nav žēl sadauzīt pret sienu.
Traukiem jābūt keramikas vai porcelāna.
Vasarā Rotko centrā paredzēts vērienīgs keramikai veltīts sarīkojums.
Muzejs to vēlas sagaidīt ar lielu keramikas lausku kalnu Rotko centra pagalmā.

Laika ziņas

Naktī Latgalē un Vidzemes austrumos snigs un nedaudz līs.
Brāzmains Rietumu, ziemeļrietumu vējš.
Valsts rietumu un centrālajos novados naktī laiks skaidrosies un nokrišņu nebūs.
Gaisa temperatūra naktī pazemināsies līdz -1..+4 grādiem.
Dienā vietām nedaudz īslaicīgi līs. Vējš pierims.
Gaisa temperatūra paaugstināsies līdz +8..+13 grādiem.


Rīgā gaidāms sauss un pārsvarā saulains laiks.
Vējš pierims; gaisa temperatūra naktī noslīdēs līdz +3 grādiem un dienā pakāpsies līdz +12 grādiem.
Laika tips otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt