Ziņas vieglajā valodā 2.janvārī

Ziņas vieglajā valodā 2.janvārī.

 

 

Ziņas vieglajā valodā 2.janvārī.Pārsla Saktiņa

Par “mājsēdes” neievērošanu soda vairāk nekā 700 pārkāpēju

Pagājušajā naktī policija sodīja vairāk nekā 700 cilvēku.
Viņi neievēroja komandantstundu un pašizolāciju.
Pārkāpējiem jāmaksā soda nauda.
Dažiem pārkāpējiem sods ir ļoti bargs.
Viņiem jāmaksā 2000 eiro.
Policija saka, ka šie cilvēki mājās rīkoja ballītes un rupji izturējās pret policiju.
Kopumā policija pārbaudīja vairāk nekā 4000 cilvēku.

Latvijā reģistrēti vēl 314 Covid-19  gadījumi

Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 314 jauni Covid 19 gadījumi, 24 saslimušie nomiruši.
Uz slimnīcām aizvesti 98 ar Covid-19  sasirgušie.
Patlaban stacionāros ārstējas 1133 pacienti.
66 ir smaga slimības gaita.

Lietuvā inficēšanās ar jauno koronavīrusu apstiprināta vēl 1493 cilvēkiem un reģistrēti 25 nāves gadījumi.
Igaunijā atklāti vēl 383 jauni Covid-19 gadījumi, septiņi cilvēki miruši.

Atsākta aviosatiksme ar Lielbritāniju

Pēc aviosatiksmes atjaunošanas sestdien, 2.janvārī, no Londonas uz Rīgu atlidoja 110 pasažieri.
No Rīgas uz Londonu devās 263 pasažieri.
Ceļotājiem, kas ierodas Latvijā no Lielbritānijas, lidostā jāveic Covid-19 tests un jādodas pašizolācijā.


Norvēģijā visiem ieceļotājiem jāveic Covid-19 tests

Norvēģijas valdība paziņoja, ka no sestdienas, 2.janvāra, visiem, kas ieceļo Norvēģijā, obligāti jāveic Covid-19 tests.
Tiem, kas izvairīsies no testa, draud naudassods.
Norvēģijas valdība vēlas pasargāt iedzīvotājus no jaunā, daudz lipīgākā Covid-19 paveida.
Turklāt norvēģu ceļotāji atgriežas no valstīm, kurās inficēšanās līmenis ir augstāks nekā Norvēģijā.

Japānā pašvaldības aicina valdību uzsludināt ārkārtējo stāvokli Covid-19  dēļ

Japānas galvaspilsētas Tokijas un trīs tuvējo apgabalu vadība lūdz valdību izsludināt ārkārtējo stāvokli.
Japānā, īpaši lielajās pilsētās, pēdējā laikā pieaug Covid-19 izplatība.
Pirms pieņemt lēmumu par ārkārtējo situāciju, valdība apspriedīsies ar epidemiologiem.

 

Norvēģu glābēji turpina meklēt zemes nogruvumā pazudušos

Norvēģijas glābēji turpina meklēt zemes nogruvumā pazudušos Askas pilsētiņas iedzīvotājus.
Nogruvums notika trešdienas naktī.
Tas nopostīja vairākas mājas.
Sestdien glābēji atrada divus bojāgājušos.
Par pazudušiem vēl uzskata 8 cilvēkus.
Viņu vidū ir divi bērni.
Nav atrasta arī kāda Lietuvas pilsone, kura dzīvoja nogruvumā cietušajā pilsētiņā.

 

Latgalē sniega dēļ traucēta elektroapgāde

Aizvadītajā diennaktī Latgalē ilgstoši sniga.
Smagais sniegs nolauza kokus un sabojāja elektrolīnijas.
Vairākiem tūkstošiem mājsaimniecību nebija elektrība.
Sniega un apledojuma dēļ bija apgrūtināta braukšana.
Visvairāk sniegs sasnidzis Dagdā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt