Ziņas vieglajā valodā 27. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 27. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 27. februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Reorganizēs 15 skolas

Skolu tīkla sakārtošana Latvijā ietekmēs 15 izglītības iestādes.

Piecas skolas likvidēs.

Lēmumi vēl gaidāmi vairākās pašvaldībās.

Prognozē Izglītības un zinātnes ministrija.

 

Tiesībsargs kritizē nodokļu reformu

Latvijas sabiedrība ir ķīlnieki nodokļu sistēmas izmaiņām.

Tā uzskata tiesībsargs Juris Jansons.

Viņa skatījumā izmaiņas nemazina ienākumu nevienlīdzību.

 

Ministrs gatavs nomainīt policijas vadību

Valsts policijā iespējama vadības maiņa. To atzina Iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens no „KPV LV”.

Policijas amatpersonām jāizpilda konkrēti uzdevumi.

Pretējā gadījumā viņas no amata atstādinās.

To Latvijas Radio apliecināja ministrs.

 

Āgenskalna tenisa kortu vietā nebūvēs veikalu

Āgenskalna tenisa kortu vietā nebūvēs tirdzniecības centru.

Šādu lēmumu pieņēma Rīgas domes deputāti.

Politiķi neatbalstīja zemes īpašnieku ieceri.

To iepriekš kritizēja arī sabiedrība.

 

Samilst konflikts starp Pakistānu un Indiju

Pakistāna notrieca divas Indijas militārās lidmašīnas.

Vēl Pakistāna slēdza savu gaisa telpu.

Savukārt Indija slēdza vismaz sešas lidostas.

Turklāt starp Āziju un Eiropu atcēla desmitiem avioreisu.

Šonedēļ abas valstis jau apmainījās ar kaujas lidmašīnu operācijām pretējās teritorijās.

Tādējādi Pakistānas un Indijas attiecības pasliktinās.

 

Venecuēla vēlas Maduro un Trampa sarunu

Venecuēla aicināja uz sarunām prezidentu Nikolasu Maduro un Amerikas Savienoto Valstu prezidentu Donaldu Trampu.

Mērķis ir mazināt krīzi valstī.

To sacīja Venecuēlas ārlietu ministrs Horhe Arreasa.

Šajā valstī joprojām notiek cīņa par ietekmi un varu.

Tā norisinās starp Maduro un opozīcijas līderi Huanu Gvaido.

Tieši Gvaido par prezidentu atzina ASV un vēl vairāk nekā 50 valstis.

 

Tiekas ASV un Ziemeļkorejas līderi

Ziemeļkorejas līderis Kims Čenuns tikās ar Amerikas Savienoto Valstu prezidentu Donaldu Trampu.

Abu valstu līderu otrais samits notiek Vjetnamas galvaspilsētā Hanojā.

Tramps un Kims Čenuns apspriež Phjenjanas kodolatbruņošanos.

Pagaidām nav skaidrība par progresu šajās sarunās.

 

Paziņo Teātra dienas izcilības balvu laureātus

Latvijas Teātra darbinieku savienība atklāja Teātra dienas izcilības balvu laureātu vārdus.

Lilitas Bērziņas balvu saņems Valmieras Drāmas teātra aktrise Elīna Vāne, Harija Liepiņa balva pienāksies Latvijas Nacionālā teātra aktieris Arturam Krūzkopam, Helēnas Tangijevas-Birznieces balvu par mūža ieguldījumu baleta mākslā un pedagoģijā Latvijas Profesionālā baleta asociācija pasniegs Marutai Grosbergai-Tauberei.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti