Ziņas vieglajā valodā 25. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 25. janvārī.

Pacienti parādā Austrumu slimnīcai 5 miljonus eiro

Ziņas vieglajā valodā 25. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Rīgas Austrumu slimnīcā par ārstēšanos pacienti nav samaksājuši piecus miljonus eiro. Parāds vairs nepieaug tik ātri nekā iepriekšējos gados. Slimnīca parādniekiem sūta īsziņas un aicina nomaksāt rēķinus. Taču vairāk nekā vienu miljonu eiro slimnīcai būs jānoraksta zaudējumos, jo parādnieki ir nomiruši.

Ķīnā turpina izplatīties jaunais koronavīruss

Ķīnā turpina izplatīties jaunais koronavīruss. Slimība jau skārusi visus lielākos Ķīnas reģionus, izņemot Tibetu. Vīruss prasījis vismaz 41 upuri, bet inficēto cilvēku skaits Ķīnā sasniedzis gandrīz 1300. Ķīnas prezidents paziņojis, ka valsts nonākusi smagā situācijā, bet slimību izdosies uzvarēt.

Koronavīrus nonācis arī citās valstīs

Jaunais vīruss nonācis arī citās valstīs. Par trim saslimušajiem paziņoja arī Francija. Latvijā situāciju turpina novērot Slimību profilakses un kontroles centrs. Patlaban koronavīrusa izplatības risks joprojām ir zems.

Eiropā pieaug putnu gripas draudi

Eiropā pieaug putnu gripas draudi. Ar putnu gripu saslimuši mājputni vairākās valstīs. Šonedēļ putnu gripu konstatēja arī Ukrainā. Tagad no Ukrainas nedrīkst Eiropas Savienībā ievest putnu gaļu. Latvijas Pārtikas un veterinārais dienests putnu gripas draudu dēļ šonedēļ sāka pārbaudīt mājputnu novietnes. Inspektori pagaidām pārkāpumus nekonstatēja.

Turcijā spēcīga zemestrīce

Vakar vakarā Turcijas austrumos notika spēcīga zemestrīce. Bojā gāja vairāk nekā 20 cilvēki. Vairāk nekā 1000 cilvēku ir ievainoti. Glābēji ēku gruvešos meklē izdzīvojušos. Šī nakts zemestrīces skartajā rajonā būs auksta, līdz -8 grādiem. Bez pajumtes palikušajiem palīdzības dienesti izdala teltis, gultas, segas un pārtiku. Daudzi cilvēki apmetušies mošejās un citās sabiedriskās vietās. Naktsmājas piedāvā arī tie, kuru mājas zemestrīcē necieta.

Brazīlijā spēcīgas lietavas

Brazīlijā spēcīgu lietavu izraisītos nelaimes gadījumos gājuši bojā vismaz vienpadsmit cilvēki. Daudzi pazuduši, vai savainoti zemes nogruvumos. Brazīlija patlaban piedzīvo stiprākās lietavas vairāk nekā 100 gadu ilgajā meteoroloģisko novērojumu vēsturē. Sinoptiķi prognozē, ka tās vēl nebeigsies.

Latvijas sportistiem šodien labi panākumi

Siguldā Pasaules kausa posmā kamaniņu divnieks Andris un Juris Šici izcīnīja uzvaru. Bet kamaniņu braucējai Elīzai Caucei trešā vieta.

Bobsleja divnieks Oskars Ķibermanis un Matīss Miknis Kēnigszē trasē Pasaules kausa sacensībās ierindojās piektajā vietā. Ķibermanis pēc kājas traumas šoreiz kamanas stūma un finišā viņu sagaidīja līdzjutēju ovācijas.

Vēl šodien pašmāju labākie biatlonisti Andrejs Rastorgujevs un Baiba Bendika Pokļukā Pasaules kausa sestā posma jaukto pāru stafetē izcīnīja septīto vietu, kas Latvijas komandai ir līdz šim labākais sasniegums.

Rīgas "Dinamo" piedzīvo sesto zaudējumu pēc kārtas

Bet Rīgas "Dinamo" šodien mājas spēlē ar 1:2 piekāpās Vladivostokas "Admiral". Šis dinamiešiem bija jau sestais zaudējums pēc kārtas.

Svētdien daudzviet līs

Svētdien visā Latvijā debesis apmāksies un daudzviet gaidāms neliels lietus, vairāk līs Vidzemē. Nakts vēl paies bez nokrišņiem, gaisa temperatūra būs -2..+3 grādi, piekrastē līdz +5 grādiem. Dienā gaiss iesils līdz +3..+6 grādiem. Rietumu, dienvidrietumu vējš brāzmās 8-13 metri sekundē, piekrastē līdz 17 metriem sekundē.

Arī Rīgā svētdien gaidāms apmācies laiks, dienā iespējams neliels lietus. Gaisa temperatūra naktī būs ap nulli, dienā līdz +6 grādiem. Laika tips otrais - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti