Ziņas vieglajā valodā 22.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 22.augustā.

Ziņas vieglajā valodā 22.augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Brīvlaikā nodarbināti vairāk nekā 5000 skolēnu

Vasaras brīvlaikā šogad strādāja vairāk nekā pieci tūkstoši skolēnu.

Nodarbinātības valsts aģentūra jau vairākus gadus organizē īpašu projektu par skolēnu darbu vasarā.

Tajā pieteicās piecsimt uzņēmumu, kas bija gatavi dot darbu skolēniem.

Viņi piedāvāja skolēniem vairāk nekā piectūkstoš darba vietu.

Strādāt gribēja daudz vairāk jauniešu – vairāk nekā 12 tūkstoši.

Visvairāk skolēnu šovasar strādāja Rīgā, Liepājā, Salaspilī, Daugavpilī un Ozolniekos.

 

Veikalos vairāk izmanto pašapkalpošanās kases 

Cilvēki aizvien vairāk izvēlas maksāt par pirkumiem pašapkalpošanās kasēs.

Veikalos "Maxima" šovasar pašapkalpošanās kasēs maksājuši trīs miljoni cilvēku.

Visvairāk cilvēku pašapkalpošanās kases izmanto nelieliem ikdienas pirkumiem.

Cilvēki šajās kasēs vienā reizē pērk apmēram sešus produktus.

Vidējā pirkuma summa ir septiņi līdz astoņi eiro.

Pašapkalpošanās kasēs var maksāt gan ar bankas karti, gan skaidrā naudā.

 

"Rail Baltica" būvē ņems vērā organizāciju ieteikumus

Būvējot jaunas dzelzceļa sliedes projektā „Rail Baltica”, ņems vērā arī dažādu nevalstisko organizāciju ieteikumus.

Viena no šīm organizācijām ir invalīdu un viņu draugu apvienība "Apeirons".

Tā sniegusi vairākus ieteikumus.

Piemēram, cilvēkiem ar invaliditāti ir jāspēj iekāpt vilcienā un brīvi pārvietoties pa staciju.

Līdz šim tā ir liela problēma.

Jaunā dzelzceļa līnija plānota no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai.

"Rail Baltica" izmaksas ir 5,8 miljardi eiro.

Daļu naudas piešķirs Eiropas Savienība.

 

Amsterdamas lidostā streikos drošības darbinieki 

Amsterdamas Shipholas lidostā 4.septembrī notiks drošības dienesta darbinieku streiks.

Streika ietekmi varētu sajust apmēram 200 000 lidmašīnu pasažieru.

Drošības dienestu strādnieki Nīderlandē streikojuši jau vairākas reizes.

Viņi vēlas lielākas algas un labāku darba laiku.

Viņu darba devēji pagaidām šīs prasības nav gatavi apmierināt.

 

Paralimpiete Priede izcīna bronzas medaļu Eiropas čempionātā

Latvijas paralimpiete Ingrīda Priede šodien Berlīnē izcīnīja bronzas medaļu diska mešanā Eiropas čempionātā vieglatlētikā.

Priede disku aizmeta 25,5 metrus tālu.

Zelta medaļu šajās sacensībās ieguva Noelle Lenihena no Īrijas.

Viņa sasniedza jaunu pasaules rekordu.

Labi sasniegumi Eiropas čempionātā ir vairākiem paralimpiešiem no Latvijas.

Pirmdien Dmitrijs Silovs kļuva par Eiropas čempionu šķēpa mešanā.

Otrdien zelta medaļu diska mešanā izcīnīja Diāna Dadzīte.

Kopumā Latviju Eiropas čempionātā pārstāv seši paralimpieši.

Eiropas čempionāts beigsies svētdien, 26.augustā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti