Ziņas vieglajā valodā 22. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 22. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 22. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Gatavojas nojaukt pieminekli Uzvaras parkā

Rīgā Uzvaras parka teritoriju sāk gatavot padomju pieminekļa nojaukšanai.

Nav zināms datums, kad pieminekli nojauks.

Rīgas dome precīzu datumu neatklāj.

Latvijas Krievu savienība gribēja piketēt pret pieminekļa nojaukšanu.

Rīgas dome piketu neatļāva. Latvijas Krievu savienība vērsās tiesā.

Tiesa lēmumu paziņos tuvākajās dienās.

Taču pirmdienas, 22. augusta, vakarā Uzvaras parka laukumā sapulcējās cilvēki.

Daļa cilvēku atbalsta pieminekļa nojaukšanu, bet daļa ir pret.

Dažus cilvēkus policija aizturēja. Viņi nepakļāvās policijas prasībām.

 

Karā krituši 9000 ukraiņu karavīru

Karā ar Krieviju krituši gandrīz 9000 ukraiņu karavīru.

To paziņojis Ukrainas bruņoto spēku komandieris ģenerālis Valerijs Zalužnijs.

Ukrainas amatpersonas ļoti reti ziņo par zaudējumiem karā.

Krievija par saviem zaudējumiem vispār neziņo.

Par nogalinātajiem Krievijas karavīriem ziņo Ukraina. Ukraina ziņoja, ka karā nogalināti gandrīz 45,5 tūkstoši Krievijas karavīru.

 

Eiropā plāno apmācīt Ukrainas karavīrus

Eiropas Savienība spriedīs par plašu apmācību operāciju Ukrainas karavīriem.

Apmācība varētu notikt Ukrainai tuvējās valstīs.

To paziņoja Eiropas Savienības augstais pārstāvis ārlietās un drošības politikā Žuzeps Borels.

Eiropas Savienība regulāri izvieto apmācības misijas valstīs, ar kurām sadarbojas.

Tāda misija bija Mali un tagad ir Mozambikā.

Apmācības misijas ES īstenoja arī citās valstīs.

 

Lietuva pastiprina robežas ar Krieviju

Lietuva ir pastiprinājusi jūras un sauszemes robežas ar Krieviju aizsardzību.

Lietuva tā rīkojas, jo Krievija Kaļiņingradas apgabalā pastiprina militāros spēkus.

Lietuvas iekšlietu ministre Agne Bilotaite teica, ka robežas apsardze jāpastiprina, jo Kaļiņingrada ir ļoti tuvu un Krievija draud Lietuvai.

 

Latvijā mazāk jaunu Covid-19 gadījumu

Latvijā samazinājies jaunatklāto Covid-19 gadījumu skaits, taču slimnīcās Covid-19 pacientu skaits palielinās.

Patlaban slimnīcās ārstējas 265 inficēti cilvēki.

Aizvadītajās brīvdienās Covid-19 atklāja 2070 cilvēkiem.

Visos Latvijas reģionos infekciju atklāj retāk, tomēr Latgalē saslimstība saglabājas augstāka nekā citur.

 

Graudu ražu vērtē kā labu

Lauksaimnieki šī gada graudaugu ražu vērtē kā labu.

Savukārt kartupeļus negatīvi ietekmējis sausums.

Lauksaimnieku organizācijas satraucas par iedzīvotāju pirktspēju.

Tās aicina valdību apsvērt PVN samazināšanu.

Tāpat ir jāseko arī tam, lai mākslīgi neceltu cenas.

 

Ogrē izveido klinšu kāpšanas sienu

Ogres klinšu siena
Ogres klinšu siena

Ogrē atklāta klinšu kāpšanas siena.

Tā ir vērienīgākā Baltijā.

Kāpšanas trases garums sasniedz pat 20 metru.

Klinšu kāpšanas siena izveidota bijušajā Ogres pilsētas ūdenstornī.

Jauno kāpšanas sienu varēs izmēģināt ikviens interesents.

Tā būs treniņu vieta kāpšanas sportistiem.

Kāpšanas sports ir olimpiskais sporta veids.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti