Ziņas vieglajā valodā 19. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 19. augustā.

 

Ziņas vieglajā valodā 19.augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Rīgas dome  mēģina ievēlēt mēru

Pirmdien, 19. augustā, Rīgas domes deputāti mēģina ievēlēt jaunu Rīgas mēru.
Līdz šim tas viņiem nav izdevies.
Deputāti balsos par Oļegu Burovu.
Viņš ir no partijas „Gods kalpot Rīgai”.
Rīgas mēra amats ir brīvs divus mēnešus.
Pirms Jāņiem no amata atcēla Rīgas mēru Daini Turlo.
Bet pirms tam Rīgas mērs bija Nils Ušakovs.
Viņš tagad ir ievēlēts Eiropas Parlamentā un atrodas Briselē.

Būs atlaides vilcienu elektroniskajām biļetēm

No otrdienas, 20. augusta, visas vilcienu biļetes internetā maksās par 5% mazāk nekā stacijas kasē.
Par to informē uzņēmums "Pasažieru vilciens".
Šādā veidā uzņēmums grib samazināt cilvēku rindas staciju kasēs un pie konduktoriem vilcienos.
Atlaides būs visām vilcienu biļetēm internetā – arī, piemēram, par bagāžu.

Aug “airBaltic” pasažieru skaits

Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" šogad pārvadāja par piekto daļu vairāk cilvēku nekā iepriekšējā gadā.
Kopumā šogad ar „airBaltic” lidmašīnām lidoja 2,8 miljoni cilvēku.
No Rīgas ar šo aviokompāniju var aizlidot uz vairāk nekā 70 vietām visā pasaulē, piemēram, Angliju vai Vāciju.

Vācijas dienvidus skārušas spēcīgas vētras

Vācijas dienvidus skārušas spēcīgas vētras.
Stiprais vējš daudzviet pārrāva elektrības vadus.
Tāpēc kavējas vilcieni un autosatiksme.
Kavējas arī starptautiskie vilcieni, kas brauc no Vācijas uz Šveici un Franciju.

Visvairāk vilcienu kavējumu ir Vācijas pilsētā Hesenē.
Daudziem cilvēkiem nācās ilgi gaidīt vilcienu stacijās.
Vētras dēļ atcēla arī vairākus lidojumus no Frankfurtes lidostas.

 Jūrmalā notiks bērnu un jauniešu sacensības šahā

Nedēļas nogalē Jūrmalā notiks bērnu un jauniešu sacensības šahā.
Sacensībās piedalīsies vairāk nekā 200 šaha spēlētāju.
Pieteikušies ir bērni un jaunieši no Latvijas, Polijas, Vācijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Baltkrievijas un Ukrainas.
Notiks ne tikai šaha sacensības, bet arī lekcijas, meistarklases un koncerts.
Sacensību organizētāji sola, ka balvu saņems visi dalībnieki.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti