Ziņas vieglajā valodā 17. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 17. janvārī.

 

Ziņas vieglajā valodā 17. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Uz ceļiem apledojums

Ceturtdienas, 17.janvāra, vakarā visā Latvijā ir ļoti slideni ceļi. 

Par to brīdina ceļu uzturētāji.

Uz ceļiem veidojas ledus, ko īpaši tumšajā laikā nevar redzēt.

Ļoti uzmanīgiem jābūt gan šoferiem, gan gājējiem.

Ļoti strauji apledo tilti un pārvadi.

 

Par Daugavpils mēru ievēl Elksniņu

Par Daugavpils mēru ievēlēts Andrejs Elksniņš.

Viņš ir no partijas „Saskaņa”. Elksniņu palīdzējā ievēlēt „Mūsu partijas” deputāti. Šajā partijā darbojas bijušais Daugavpils mērs Rihards Eigims.

Daugavpils domē pārstāvētas trīs partijas.

Latgales partijai ir seši deputāti, "Saskaņai" ir pieci, bet "Mūsu partijai" ir četri deputāti.

 

Latvijā nabadzīgo kļūst vairāk

Latvijā pieaug nabadzīgu cilvēku skaits.

2017. gadā nabadzības riskam bija pakļauti 446 tūkstoši cilvēku.

Tā ir gandrīz ceturtā daļa Latvijas iedzīvotāju.

Šādi ir Centrālās statistikas pārvaldes dati.

Visvairāk nabadzība draud gados vecākiem cilvēkiem.

 

Plāno bargākus sodus par neatļautu dzelzceļa šķērsošanu 

Iespējams, būs lielāka soda nauda par iešanu pāri dzelzceļa sliedēm neatļautā vietā.

Deputāti plāno mainīt Dzelzceļa likumu.

Par iešanu pāri dzelzceļa sliedēm neatļautā vietā policija varēs piespriest 125 eiro.

Iešana pāri sliedēm neatļautā vietā ir ļoti bīstama. Vilciens, visticamāk, nespēs nobremzēt, un cilvēks var iet bojā.

 

Tallinā atklāta Igauņu valodas māja

Igaunijas galvaspilsētā Tallinā atklāta Igauņu valodas māja.

Šajā mājā var mācīties igauņu valodu un iegūt informāciju par dzīvošanu, mācībām un darbu Igaunijā. Igauņu māju atklāja ar atraktīvu pasākumu.

Notika ātrrunāšanas konkurss. Tajā cilvēki sacentās, kurš no viņiem var ātrāk parunāt.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti