Covid-19 vakcinācijai veidos īpašu biroju
Covid-19 vakcinācijas organizēšanai veidos īpašu biroju.
Tam piektdien, 15. janvārī, no valsts budžeta piešķīra naudu vairāk nekā 640 tūkstošus eiro.
Finansējums ir no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem.
To tērēs, lai samaksātu darbiniekiem un iepirktu pakalpojumus.
Latvijā Covid-19 atklāts vēl 1084 cilvēkiem
Aizvadītajā diennaktī Latvijā Covid 19 atklāja vēl 1084 cilvēkiem, bet 15 pacienti miruši.
Jaunākais nebija vecāks par 35 gadiem.
Pārbaudīja teju 12 500 cilvēku.
No Bērnu slimnīcas saņemtas ziņas, ka vidēji smagi ar Covid-19 sākuši slimot arī bērni.
Šonedēļ šajā slimnīcā nonāca 5 pacienti vecumā no 5 līdz 9 gadiem.
Viņiem nebija citu smagu, hronisku slimību.
Daudziem cilvēkiem Valmierā un Rencēnos veiks Covid 19 pārbaudes
Daudziem cilvēkiem Valmierā un Rencēnos veiks Covid 19 pārbaudes.
Tie būs cilvēki, kuri decembra beigās un janvāra sākumā ārstējās pie ģimenes ārsta Jura Jakovina.
Viņam atklāja Covid-19.
Viņš slims nāca uz darbu, tādēļ arī viņa pacientiem tagad jāievēro karantīna.
Šobrīd šī ārsta pacientus pieņems citi ārsti.
Latvijā pašizolācija jāievēro ieceļotājiem no visām Eiropas valstīm, izņemot Islandi
Latvijā pašizolācija jāievēro ieceļotājiem no visām Eiropas valstīm, izņemot Islandi.
Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.
Pasažieru pārvadājumi tagad ir atļauti uz visām valstīm.
Tomēr, ieceļojot Latvijā, ir jāuzrāda negatīvs Covid-19 tests.
Ir izņēmumi un dažiem šādas prasības nav, piemēram, tie, kuri ir vakcinēti pret Covid- 19.
Uzņēmumam “Adugs” - 1000 eiro sods
Valsts darba inspekcija liek konditorijas uzņēmumam "Adugs " maksāt 1000 eiro sodu.
Tas tāpēc, ka inspekcija atklāja pārkāpumus algas izmaksā.
Vēl citu pārbaudi iepriekš veica Valsts policija.
Arī tā konstatēja pārkāpumus.
Uzņēmumā ilgstoši nelegāli nodarbināja trešo valstu pilsoņus.
Patērētāju tiesību sargi soda piedziņas uzņēmumu “Julianus Inkasso Latvija”
700 eiro būs jāmaksā parādu piedziņas uzņēmumam SIA “Julianus Inkasso Latvija”.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs tur atklāja negodīgu komcercpraksi.
Centram bija daudz sūdzību no patērētājiem.
Kompānija izmantoja ārkārtējo situāciju valstī.
Tā mēģināja piedzīt no cilvēkiem parādus, sakot, ka tagad ir labākais laiks samaksāt, jo tad nebūs jātiesājas.
Baltkrievijā apspriež nometņu veidošanu opozicionāriem
Baltkrievijā atklātībā nonācis skandalozs audioieraksts.
Tajā Baltkrievijas iekšlietu ministra vietnieks pavēstīja par plāniem izveidot valstī īpašas nometnes nemierīgākajiem protestētājiem.
Šādu plānu apsprieda, bet neīstenoja.
Autoritārais valsts vadītājs Aleksandrs Lukašenko arī ļāvis izmantot ieročus pret protestu dalībniekiem.
Viens no demokrātisko spēku līderiem uzsvēra, ka mērķis ir aizsargāt valsts vadītāju un politiķus, nevis tautu, jo drošības spēki baidās par savu nākotni.
Iekšlietu ministrija nekomentēja šo informāciju.
Atkāpjas Nīderlandes valdība
Atkāpusies premjerministra Marka Rites vadītā Nīderlandes valdība.
Tas notika bērnu pabalstu skandāla dēļ.
Tūkstošiem vecāku tika nepamatoti apsūdzēti par krāpšanos, pieprasot bērnu pabalstus.
Daudziem nācās atmaksāt budžetā lielas summas.
Tikai pēc diviem mēnešiem Nīderlandē bija paredzētas vēlēšanas.