"Spicē" notikusi onkoloģiskās profilakses diena
Tirdzniecības centrā „Spice” sestdien notika onkoloģiskās profilakses diena „Esi gudrāks par vēzi!”.
Iedzīvotāji varēja klausīties ieteikumus un pārbaudīt savu veselību.
Cilvēki atzina, ka ir neparasti veikalā klausīties ārstu padomus.
Taču dzirdētais licis aizdomāties par savas dzīves paradumiem.
Speciālisti aicina cilvēkus pašiem regulāri vērot savu ķermeni un pie mazākajām aizdomām doties pie ārsta un pārbaudīties.
Atzīmēta Starptautiskā baltā spieķa diena
Sestdien Rīgā norisinājās vairāki pasākumi saistībā ar Starptautisko baltā spieķa dienu.
Latvijas Nacionālajā bibliotēkā atklāja izstādi "Latvijas simtgades sajūtās".
Izstādē var apskatīt neredzīgu un vājredzīgu cilvēku darinātus izstrādājumu un īpašas fotogrāfijas.
Bet Strazdumuižā vairāk nekā 100 cilvēku ar redzes invaliditāti no sešām Latvijas pilsētām stāstīja par jaunām prasmēm.
Tās viņi apguva šī gada laikā Latvijas Neredzīgo biedrības projektā ar nosaukumu "Rīgā braucu dižoties".
Izveidots jauns rīdzinieka kartes un skolēna e-kartes dizains
"Rīgas satiksme" izveidojusi jaunu rīdzinieka kartes un skolēna e-kartes dizainu.
Turpmāk uz tām būs attēlotas Rīgas atslēgas, nevis ģerbonis.
Klientiem, kuru rīcībā ir iepriekšējā dizaina kartes, nav jāsteidzas ar to nomaiņu.
Kartes būs derīgas līdz to derīguma termiņa beigām.
"Rīgas satiksmē" skaidro, ka karšu dizaina maiņa papildus izmaksas nerada.
Nemainās arī to saņemšanas un lietošanas nosacījumi.
Glābēji aicina arī atvasarā domāt par drošību
Glābēji aicina atvasaras baudītājus, kā arī sēņotājus un ogotājus neaizmirst par drošību.
Dodoties uz mežu, līdzi jāņem uzlādēts telefons un jāseko līdzi savai atrašanās vietai.
Tiem, kuri ikdienā lieto medikamentus, arī dodoties pie dabas, tie jāņem līdzi.
Ja apmaldāties, jāsaglabā miers un jāzvana 112.
Pārspēts 13.oktobra gaisa temperatūras rekords
Arī sestdiena bija ļoti silta.
Sinoptiķi ziņo par pārspētiem 13. oktobra gaisa temperatūras rekordiem.
Valsts lielākajā daļā gaiss sasila līdz +19..+20 grādiem, arī galvaspilsētā gaisa temperatūra sasniedza +19 grādus.
Eiropā pārspēti simtiem siltuma rekordu; Portugālē izsludināta sarkanā trauksme viesuļvētras dēļ
Visā Eiropā ir ļoti silts laiks.
Vācijā ceturto dienu gaisa temperatūra pārsniegusi +25 grādus, bet Francijā termometra stabiņš pakāpies līdz +30 grādiem.
Tikmēr Portugālei tuvojas tropiskā viesuļvētra "Leslija".
Augstākās pakāpes brīdinājums izsludināts arī galvaspilsētā Lisabonā.
Vēja ātrums brāzmās vietām pārsniegs 40 metrus sekundē.
"Leslija" var kļūt par vienu no spēcīgākajām vētrām valsts vēsturē.
Ar mazāku spēku vētra svētdien plosīsies Spānijā.