Ziņas vieglajā valodā 13.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13.maijā.

Ziņas vieglajā valodā 13.maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Premjers atlaidis ekonomikas ministru Vitenbergu

Premjers Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") atlaida ekonomikas ministru Jāni Vitenbergu.

Tas tāpēc, ka "KPV LV" atsauca savu ministru.

Tas saistīts ar Vitenberga partijas maiņu.

Viņš pārgāja no "KPV LV" uz Nacionālo apvienību (NA).

Pagaidām ekonomikas ministra pienākumus pildīs zemkopības ministrs Kaspars Gerhards (NA).

Vēl nav zināms, vai valdībā varētu notikt lielākas pārmaiņas.

Latvijas ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs.
Latvijas ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs.

Saeima atlaidusi Dundagas novada domi

Saeima atlaida Dundagas novada domi.

Tā vietā iecēla pagaidu administrāciju.

Domi atlaida, jo tā ilgstoši bija bez vadības.

Līdz ar to tā nestrādāja savu iedzīvotāju interesēs.

KNAB pārbauda aizdomas par dokumentu viltošanu Ķekavā

Korupcijas apkarotāji ceturtdien, 13.maijā, veica kriminālprocesuālās darbības Ķekavas pašvaldībā.

Viņi ieradās pie Ķekavas novada domes priekšsēdētājas Viktorijas Baires.

Baire skaidro, ka viņa kā vadītāja var visplašāk informēt par notiekošo pašvaldībā.

Domes opozīcijas deputāti saka, ka informācija par notikušo ir ļoti pretrunīga.

Šī nav pirmā reize, kad KNAB pēta iespējamas nelikumības Ķekavas pašvaldībā.

Viktorija Baire
Viktorija Baire

Ar Covid-19 slimo vairāk

Pēdējās nedēļas ar Covid-19 Latvijā slimo vairāk cilvēku.

Vidēji vienā ir vairāk nekā 700 jaunu gadījumu.

Pirms divām nedēļām to bija ievērojami mazāk.

Arvien vairāk šo slimnieku nonāk slimnīcās.

Vienlaikus speciālisti brīdina par Latvijā atklātiem potenciāli bīstamiem un maz izpētītiem Covid-19 variantiem.

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja vēl 698 jaunus Covid-19 gadījumus, 17 saslimušie miruši.

Pret Covid-19 vakcinētajiem būs priekšrocības

Pret Covid-19 vakcinētie, atgriežoties no Eiropas Savienības valstīm, Latvijā varēs neievērot pašizolāciju.

Vairāk priekšrocību potētajiem varētu būt jūnijā.

Atvieglojumi varētu būt saistīti ar iespējām saņemt pakalpojumus un, iespējams, arī pulcēties.

Nākamnedēļ Latvijā varētu sākt vakcinēt pusaudžus no 16 gadu vecuma.

Saeimā izskatīs ieceri Latvijā aizliegt lūšu medības

Saeimas komisijā skatīs pilsoņu ieceri Latvijā aizliegt lūšu medības.

Par šādu ieceri parakstījās vairāk nekā 11 tūkstoši cilvēku.

Pēdējā medību sezonā Latvijā nošauti 80 lūšu.

Skolēnu dziesmu svētki, visticamāk, būs elektroniskajā vidē

Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētki klātienē nenotiks, bet būs elektroniskajā vidē.

Šo ieceri vēl skatīs svētku padome un Ministru kabinets.

Pavisam no svētkiem neatsakās, jo 80 procenti pašvaldību aptaujā atbalstīja svētku rīkošanu.

Izraēlā gatavo plānu iebrukumam Gazas joslā

Izraēla gatavo kaujas plānu iebrukumam Gazas joslā.

Uz Gazas pierobežu nosūtīja vairākas sauszemes spēku brigādes, kā arī tankus un bruņutehniku.

Mobilizēti aptuveni 7000 armijas rezervistu.

Jau ceturto dienu Izraēlas teritoriju sasniedza raķetes, kuras no Gazas joslas izšāva radikālais grupējums “Hamas”.

Vairākas ārvalstu lidsabiedrības nedrošās situācijas dēļ pārtrauca lidojumus uz Izraēlas galvaspilsētu Telavivu un no tās.

Itālijā strauji pieaug migrantu skaits

Kopējais migrantu pieplūdums šogad Itālijā jau ir trīsreiz augstāks nekā pērn.

Eiropas Komisija aicina citas Eiropas Savienības valstis solidarizēties ar Itāliju migrantu uzņemšanā, taču atsaucības tam nav.

Ugunsdzēsēji pārbaudīs "Daugavas stadiona" ledus halli

Ugunsdzēsēji piektdien, 14.maijā, dosies klātienē pārbaudīt "Daugavas stadiona" ledus halli.

Trešdien jau bija pārbaude.

Secināja, ka liela daļa ugunsdrošības nepilnību ir novērstas, bet ne visas.

Šajā hallē Pasaules hokeja čempionāta laikā jānotiek izlašu treniņiem.

Čempionāts sāksies jau nākamnedēļ, bet halle vēl nav nodota ekspluatācijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti