Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 13. februārī

Ziņas vieglajā valodā 13. februārī.

Policija pastiprina kontroli dienas laikā

Ziņas vieglajā valodā 13. februārīPārsla Saktiņa

Latvijā šī ir pirmā nedēļas nogale, kurā nav jāievēro komandantstunda. Policija pastiprina kontroli dienas laikā un uzrauga, vai cilvēki ievēro Covid-19 dēļ noteiktos ierobežojumus.

24 tūkstoši no vakcinēties gribētājiem ir vecāki par 60 gadiem

Līdz šim aptuveni 90 tūkstoši cilvēku pieteikušies vakcīnai pret Covid-19 internetā un pa bezmaksas tālruni 8989. 24 000 no tiem ir vecāki par 60 gadiem. Cilvēki vecumā virs 60 gadiem ir viena no prioritārajām grupām. Taču pirms viņiem vakcinēs cilvēkus sākot no 70 gadiem. Priekšroku dodot visvecākajiem.

Vakar visvairāk vakcinēja mediķus

Vakar visvairāk (600) vakcinēja mediķus, bet sociālās aprūpes centros sapotēti tikai 135 cilvēki. Poti pret Covid 19 saņēma arī 60 personas, kuras amatpersonas nosauca par paaugstināta riska grupu. Visticamāk, tajā iekļauti arī vakar vakcinētie politiķi.

Prasīs Kariņam skaidrot, pēc kādiem kritērijiem izvēlējās vakcinēt politiķus

Ministru prezidentam Krišjānim Kariņam ("Jaunā Vienotība") ir jāskaidro sabiedrībai, pēc kādiem kritērijiem izvēlējās politiķus, kuri ārpus kārtas saņēma vakcīnu pret Covid-19. Kritērijiem jābūt skaidriem un sabiedrībai saprotamiem. Jaunā konservatīvā partija plāno rosināt apspriest šo jautājumu pirmdien paredzētajā koalīcijas sanāksmē.

Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 773 jauni Covid-19 gadījumi, 12 cilvēki miruši

Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 773 jauni Covid-19 gadījumi. 12 ar koronavīrusu sasirgušie miruši. Pozitīvi bija 7,6% testu. Tas nozīmē, ka slimība joprojām izplatās strauji un nekontrolēti. Nedaudz samazinājies covid pacientu skaits slimnīcās. Slimnīcās ārstējas 902 saslimušie. 90 pacientiem ir smaga slimības gaita.

Lietuvā aizvadītajā diennaktī vēl 510 inficētie un miruši 17 cilvēki. Igaunijā inficēšanās atklāta vēl 760 cilvēkiem, bet pieci cilvēki miruši.

Igaunijas valdības vadītāja paziņoja, ka Krievijā vakcīnu nevajag izmantot kā politisko instrumentu

Igaunijas valdības vadītāja Kaja Kallasa paziņoja, ka Krievijā radīto vakcīnu "Sputņik V" nevajag izmantot kā politisko instrumentu. Ja šo vakcīnu apstiprinās Eiropas Zāļu aģentūra, Igaunijai nav iemesla to neiegādāties. Lietuva jau paziņoja, ka “Sputņik V” nepirks.

Ungārija vakar kļuva par pirmo Eiropas Savienības dalībvalsti, kur iedzīvotāju vakcinācijai izmanto “Sputņik V”. Krievijā radīto vakcīnu izmanto arī Serbijā un Bosnijā un Hercegovinā.

Mario Dragi šodien kļuvis par Itālijas premjerministru

Bijušais Eiropas Centrālās bankas prezidents Mario Dragi šodien kļuvis par Itālijas premjerministru. Viņš vadīs nacionālās vienotības valdību, kuras galvenie uzdevumi būs cīņa ar koronavīrusu un valsts ekonomiskā stāvokļa uzlabošana. Nākamnedēļ abās parlamenta palātās notiks uzticības balsojums jaunajai valdībai.

Portālā "Mana balss" vāc parakstus, lai visas ietves Rīgā uzkoptu pašvaldība

Portālā "Mana balss" vāc parakstus, lai visas ietves Rīgā uzkoptu pašvaldība. Patlaban ietves jātīra pieguļošās teritorijas īpašniekiem, taču tas bieži nenotiek. Visbiežāk ietves nav notīrītas pie graustiem un tukšiem zemesgabaliem. Lai Rīgas dome izskatītu priekšlikumu, portālā „Mana balss” ir jāparakstās 10-t tūkstošiem cilvēku. Šodien parakstījušies 140 cilvēki.

Svētdien daudzviet snigs

Svētdien Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums. Daudzviet pa laikam snigs, vietām iespējams sasalstošs lietus. Atsevišķos posmos ceļi būs slideni. Ziemeļrietumu, ziemeļu vējš 4-9 m/s, piekrastē brāzmās 15 m/s. Gaisa temperatūra naktī -4°….+1, austrumos -5…-10°. Dienā -3°…+1, austrumos -3…-7°.

Rīgā pa laikam sniegs, iespējams sasalstošs lietus. Ziemeļrietumu, ziemeļu vējš 5-9 m/s, brāzmās līdz 15 m/s. Gaisa temperatūra naktī un dienā 0…-2°. Laika tips 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt