Ziņas vieglajā valodā 12. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. martā

Ziņas vieglajā valodā 12.martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Krievijas karavīri neļauj evakuēt cilvēkus

Cilvēku evakuācija no vairākām Ukrainas pilsētām un ciemiem turpinās.

Tomēr Krievijas karavīri cilvēkus neļauj evakuēt.

Viņi šauj uz cilvēkiem.

Vienā no apšaudēm nogalināt septiņi cilvēki, arī viens bērns.

Krievu karavīri neļauj aplenktajās pilsētās ievest pārtiku, ūdeni un medikamentus.

Krievi aplenkuši un bombardē vairākas Ukrainas pilsētas.

Ukrainas armija atbrīvoja divas ieņemtas vietas

Ukrainas armija sestdien atbrīvoja vēl divas krievu ieņemtās apdzīvotās vietas Čerņihivas apgabalā.

Krievi gribēja uzbūvēt pontontiltu un uzbrukt Kijivai.

Taču ukraiņu armija viņus apturēja.

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis apgalvo, ka Kijivu iespējams ieņemt tikai, ja to pilnībā iznīcinātu.

Melitopoles iedzīvotāji pieprasa atbrīvot nolaupīto mēru

Vairākās krievu spēku uz laiku ieņemtajās pilsētās vietējie iedzīvotāji turpina iziet ielās.

Viņi pieprasa krievu karavīriem vākties prom.

Melitopolē šodien ielās izgāja aptuveni 2000 iedzīvotāju.

Viņi pieprasīja atbrīvot krievu nolaupīto pilsētas mēru.

Makrons un Šolcs runāja ar Putinu

Šodien ar Krievijas prezidentu Vladimiru Putina runāja Francijas prezidents Emanuels Makrons un Vācijas kanclers Olafs Šolcs.

Sarunai nav nekāda rezultāta.

Putins nevēlas izbeigt karu.

Viņš turpina vainot Ukrainu noziegumu pastrādāšanā.

Viņš arī draud iznīcināt militārās kravas, ko Rietumu valstis piegādā Ukrainai.

Tbilisi protestē pret Krievijas iebrukumu Ukrainā

Gruzijas galvaspilsētā Tbilisi notika protesta akcija.

Tajā piedalījās Krievijas un Baltkrievijas pilsoņi, kas dzīvo Gruzijā.

Protestētāji nosodīja Krievijas prezidenta Vladimira Putina karu pret Ukrainu un izteica atbalstu Ukrainai. Protestētājiem bija pret Putinu vērsti plakāti un Ukrainas karogi.

Bija redzami arī Baltkrievijas balti sarkani baltie karogi un balti zili balti karogi, kas ir pēdējā laikā radies brīvas un demokrātiskas Krievijas simbols.

Zemessardzē pieteikušies 1475 cilvēki

Kopš Krievijas iebrukuma Ukrainā Zemessardzē pieteikušies 1475 cilvēki.

Patlaban gan nav zināms, cik no šiem cilvēkiem tiks uzņemti Zemessardzē, jo jāveic vēl pārbaudes.

Interese par iestāšanos Zemessardzē patlaban ir vairākas reizes augstāka nekā iepriekš.

Samazinājies Covid-19 pacientu skaits slimnīcās

Aizvadītajā diennaktī samazinājies Covid-19 pacientu skaits slimnīcās.

Patlaban tajās ārstējas 972.

No tiem Covid 19 kā pamatdiagnoze noteikta 418 saslimušajiem.

Smaga slimības gaita ir 37.

Aizvadītajā diennaktī nomiruši 23 inficēti cilvēki. Infekciju atklāja vēl 6525 cilvēkiem.

Kumulatīvais saslimstības rādītājs turpina samazināties.

Laika ziņas

Svētdien Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums.

Bez nokrišņiem.

Naktī daudzviet migla.

Lēns vējš 1-5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī -1…-6°, vietām Latvijas austrumos līdz -7…-9°.

Dienā +4…+9°, vietām līča piekrastē +2…+3°.

Rīgā mainīgs mākoņu daudzums.

Bez nokrišņiem.

Lēns vējš 1-5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 0…-2°, dienā +5…+7°.

Laika tips 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti