Ziņas vieglajā valodā 12. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. martā.

Ziņas vieglajā valodā 12. martā
00:00 / 04:16
Lejuplādēt

 

 

 

Latvijā pastiprinās vējš

Vējš Latvijā sasniedzis vētras spēku.

Glābēji saņem izsaukumus par nogāztiem kokiem.

Atsevišķos gadījumos Rīgā un Liepājā bojātas ēku konstrukcijas.

Vētra prasījusi divu cilvēku dzīvību.

 

 

Ārkārtējā situācija "Covid-19" dēļ

Preses konference pēc valdības ārkārtas sēdes par "Covid-19", 12.03.2020.
Preses konference pēc valdības ārkārtas sēdes par "Covid-19", 12.03.2020.

"Covid-19" dēļ Latvijā izsludinās ārkārtējo situāciju.

Tā būs spēkā četras nedēļas.

Šajā laikā iedzīvotājiem jāievēro stingri ierobežojumi.

Aizliegti visi publiskie pasākumi, sapulces, gājieni un piketi.

Slēgtas skolas un augstskolas.

Bērnudārzos pieņems tikai tos bērnus, kuru vecāki uzrakstīs zīmi, ka bērns nav bijis "Covid-19" valstīs.

Visas valsts iestādes aicina iedzīvotājus izmantot elektroniskos pakalpojumus.

Valsts ieņēmumu dienests slēdz klientu apkalpošanas centrus.

Teātri atceļ izrādes.

Amatpersonas aicina cilvēkus neceļot ārpus Latvijas.

Ministru prezidents saka, ka "Covid-19" ierobežošana radīs izmaksas, bet valsts ar to tiks galā.

 

 

Arī citās valstīs ierobežojumi

Arī Lietuva uz divām nedēļām aptur visu izglītības, kultūras, sporta un izklaides vietu darbību.

Bet Igaunija savās ostās aizliedz iebraukt kruīza kuģiem.

Arī citas valstis ievieš piesardzības pasākumus.

Čehija un Slovākija neļauj valstī ieceļot cilvēkiem no ārzemēm.

 

Pasaulē turpina pieaugt ar "Covid-19" saslimušo skaits.

Eiropā to visvairāk ir Itālijā. Itālijā ar vīrusu inficējušies vairāk nekā 15 tūkstoši, bet nomiruši 1016.

 

Latvijā 16 inficētie

Latvijā pašlaik reģistrēti 16 pacienti, kuriem konstatēts „Covid-19”.

Vienā gadījumā cilvēks inficējies no ģimenes locekļa.

 

Ar jautājumiem par "Covid-19" aicina nezvanīt 113

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests iedzīvotājus aicina nezvanīt uz 113, lai izjautātu par "Covid-19".

Tas rada risku citiem cilvēkiem, kam nepieciešama palīdzība.

Uz 113 saņemti ļoti daudz zvanu, kas nav saistīti ar dzīvības apdraudējumu.

 

Izplata viltus ziņu

Iedzīvotāji sociālajos medijos ar vien biežāk dalās ar nepārbaudītu informāciju par "Covid-19".

Tiek izplatīti nepārbaudīti fakti par vīrusa simptomiem, ārstēšanos un iespējamajiem inficētajiem.

Speciālisti aicina cilvēkus uzticēties tikai oficiālām ziņām.

 

''Neatkarīgā Rīta Avīze'' būs tikai internetā

No maija ''Neatkarīgo Rīta Avīzi'' varēs lasīt tikai internetā.

Avīzi vairs nedrukās.

Laikraksta redakcija uzskata, ka rīkojas pareizi, jo tā varēs sasniegt vairāk lasītāju.

Visiem avīzes abonentiem atmaksās abonēšanas maksu par periodu, kurā avīze vairs neiznāks.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti