Ziņas vieglajā valodā 12. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 12. maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvijas hokejisti spēlēs ar Šveici

12. maija vakarā Latvijas hokeja izlasei būs svarīga spēle pokeja čempionātā.

Latvija spēlēs ar spēcīgo Šveici.

Spēle sāksies piecpadsmit minūtes pāri deviņiem vakarā.

11. maijā Latvija spēlēja ar Austriju. Latvija uzvarēja ar pieci pret divi.

Pasaules hokeja čempionāts notiek Slovākijas galvaspilsētā Bratislavā.

 

Lietuvā vēlē prezidentu

12. maijā Lietuvā notika prezidenta vēlēšanas.

Iedzīvotāji varēja balsot par deviņiem kandidātiem.

Lielākā iespēja uzvarēt ir trim kandidātiem.

Tie ir ekonomists Gitans Nausēda, bijusī finanšu ministre Ingrīda Šimonīte un premjerministrs Sauļus Skvernelis.

Divi kandidāti iekļūs vēlēšanu otrajā kārtā.

Daļa Gribauskaite bija Lietuvas prezidente divas reizes pēc kārtas. Trešo reizi viņa vairāk nedrīkst kandidēt.

 

Ziemeļmaķedonijā jauns prezidents 

Par Ziemeļmaķedonijas prezidentu kļuva Stevo Pendarovskis.

Viņš uzvarēja prezidenta vēlēšanās pirms nedēļas.

12. maijā notika svinīgā ceremonija par godu jaunajam prezidentam.

Ceremonijā piedalījās Bulgārijas, Albānijas, Kosovas un Serbijas prezidenti.

 

Atklās Eirovīzijas dziesmu konkursu

12. vakarā Izraēlā atklās Eirovīzijas dziesmu konkursu.

Svinīgā atklāšanas ceremonija notiks Izraēlas galvaspilsētā Telavivā.

Konkursā piedalīsies dziedātāji un mūzikas grupas no 41 valsts. Eirovīzijā piedalīsies arī Latvija.

No Latvijas šogad konkursā uzstāsies grupa "Carousel" ar dziesmu "That Night". Dziesmas nosaukums tulkojumā no angļu valodas nozīmē „Tā nakts”.

Divi Eirovīzijas pusfināli notiks 14. un 16. maijā. Eirovīzijas fināls notiks 18. maijā.

 

Izstāde par sievietēm ar invaliditāti

Nākamnedēļ Stradiņa universitātē Rīgā atklās jaunu izstādi.

Tajā būs apskatāmi darbi par sievietēm ar invaliditāti.

Izstādē varēs redzēt, ka arī sieviete ar invaliditāti var būt veiksmīga un skaista.

Tā norāda izstādes rīkotāji.

Izstādi veido māksliniece Jeļena Aļoškina. Izstādi atklās 17. maijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti