Ziņas vieglajā valodā 12. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. janvārī.

Virza Egilu Zviedri SAB direktora amatam

Satversmes aizsardzības biroja (SAB) direktora amatam virzītais Egils Zviedris
Satversmes aizsardzības biroja (SAB) direktora amatam virzītais Egils Zviedris

Saeimas Nacionālās drošības komisija atbalstījusi Egila Zviedra kandidatūru Satversmes aizsardzības biroja direktora amatam.

Par Zviedra apstiprināšanu amatā Saeima lems nākamnedēļ.

 

Latvijā atklāj 2400 Covid-19 gadījumus

Pagājušajā diennaktī atklāti 2439 Covid-19 gadījumi.

Miruši 22 saslimušie.

Slimnīcās ārstējas 569 pacienti. 86 ir ar smagu slimības gaitu.

Divu nedēļu kumulatīvais rādītājs palielinājies un atkal pārsniedz tūkstoš gadījumu robežu.

Līdzīgs tas bija novembra vidū.

Diennaktī veikti nedaudz vairāk nekā 14 tūkstoši testu. Pozitīvi bijuši 17,4%.

 

Igaunijā un Lietuvā pieaug Covid-19 gadījumu skaits

Igaunijā Covid-19 atklāja vairāk nekā 2200 cilvēkam.

Reģistrēti četri ar to saistīti nāves gadījumi.

Kumulatīvais rādītājs pieaudzis līdz 1430 gadījumiem.

Lietuvā savukārt apstiprināti vēl 4635 jauni Covid-19 gadījumi, seši slimnieki miruši.

Lietuvā kumulatīvais rādītājs palielinājies līdz 1281.

 

Uzrauga Covid-19 vakcīnu efektivitāti

Eiropas Zāļu aģentūra turpina uzraudzīt vakcīnu efektivitāti pret Covid-19.

Dati apliecina vakcīnu efektivitāti pret omikrona izraisītu smagu saslimšanu.

Lai gan vīrusa omikrona paveids ir šķietami lipīgāks, vairākās valstīs veiktie pētījumi liecinot par mazāku risku nonākt slimnīcā.

 

Krāpniekiem izliekas par kurjeru kompānijām

Policija brīdina sabiedrību, ka noziedznieki izvilina norēķinu karšu datus.

Šoreiz uzmanīties aicināti pārdevēji, nevis pircēji interneta vietnēs.

Slēpjoties zem kurjerkompāniju logo, noziedznieki izvilinājuši norēķinu karšu datus un izkrāpuši naudu.

 

Augstākie apkures tarifi - Ozolniekos

Augstākie apkures tarifi šajā apkures sezonā ir bijušajā Ozolnieku novadā. Tur tie sasniedz nepilnus 102 eiro par megavatstundu.

Zemākie tarifi Ķekavas novadā. Tur viena megavatstunda izmaksā nedaudz vairāk nekā 39 ar pusi eiro.

Tā liecina regulatora informācija.

Tikmēr Daugavpilī siltums sadārdzināsies par 64%. Iepriekš izskanēja prognozes par 170%.

Daugavpilī dabasgāzes straujā cenu kāpuma dēļ pilsētā izsludināja enerģētisko krīzi.

Tagad tur sākusi strādāt lieljaudas katlumāja. Šajā katlumājā siltumu ražo ar šķeldu.

Tas varētu mazināt krīzes ietekmi pilsētā.

 

NATO un Krievijas sarunas - smagas

NATO un Krievijas pārstāvju sarunas noritējušas smagi.

Taču tā tomēr ir bijusi ļoti nozīmīga tikšanās.

Visām alianses dalībvalstīm bijusi iespēja sēdēt pie viena sarunu galda ar Maskavu.

NATO piedāvā Krievijai turpināt sarunas par ļoti plašu sarunu loku.

 

Ziemeļkoreja izmēģina virsskaņas raķeti

Ziemeļkoreja paziņojusi par kārtējo virsskaņas raķetes izmēģinājumu.

Tas rada bažas par mēģinājumiem destabilizēt drošību reģionā.

Raķetes izmēģinājumu nosoda Amerikas Savienotās Valstis.

ASV aicina Phenjanu iesaistīties diplomātiskā dialogā.

 

Atkušņa dēļ dažviet bažas par paliem

Ledus iešanas un gaidāmā atkušņa dēļ Bauskas novadā izsludināts brīdinājums.

Sagaidāma palieņu un citu zemāko vietu applūšanu.

Lielupē pie Mežotnes novērotas krasas ūdens līmeņa svārstības.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti