Ziņas vieglajā valodā 12. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 12. februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Rietumvalstis mēģina novērst Krievijas iebrukumu Ukrainā

Rietumvalstis turpina mēģinājumus novērst Krievijas iebrukumu Ukrainā.

Šodien notika vairākas telefonsarunas.

Ar Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu runāja ASV prezidents Džo Baidens un Francijas prezidents Emanuels Makrons.

Baidens brīdināja Putinu par smagām sekām, ja Krievija iebruks Ukrainā.

Krievija uzskata, ka rietumvalstis nodarbojas ar provokāciju un apgādā Ukrainu ar moderniem ieročiem.

Ukraina gatava atvairīt Krievijas uzbrukumus

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis šodien paziņoja, ka valsts ir gatava jebkādai notikumu attīstībai saistībā ar Krievijas agresiju.

Ukrainas prezidents aicināja ukraiņus saglābāt mieru.

Viņš teica, ka Ukrainas bruņotie spēki ir gatavi atvairīt jebkādus uzbrukumus.

Amerikas Savienotās Valstis paziņojušas, ka tuvākajās dienās ir gaidāms jauns Krievijas militārais uzbrukums Ukrainai.

ASV un vēl citas valstis, tai skaitā Latvija, aicina savus pilsoņus pamest Ukrainu.

Latvijas valstspiederīgo interese par izceļošanu no Ukrainas pagaidām ir neliela

Latvijas valstspiederīgo interese par izceļošanu no Ukrainas pagaidām ir neliela.

Ar Latvijas vēstniecību Kijevā sazinājušies mazāk nekā 10 cilvēki.

Ukrainā reģistrēti vairāki simti Latvijas valstspiederīgo.

Latvija ir gatava uzņemt bēgļus no Ukrainas

Militāra konflikta gadījumā Latvija ir gatava uzņemt bēgļus no Ukrainas.

Iekšlietu ministrijai ir izstrādāts plāns.

Iekšlietu ministre Marija Golubeva no “Attīstībai/Par!” minēja, ka Latvijā varētu izmitināt līdz 10 000 cilvēku no Ukrainas.

Latvijā Covid-19 atklāts vēl 10 707 cilvēkiem

Covid-19 atklāts vēl 10 707 cilvēkiem.

No inficētajiem lielākā daļa – vairāk nekā seši ar pusi tūkstoši (6529) – ir vakcinēti.

Pozitīvo gadījumu īpatsvars pret testētajiem 41,2%.

Uz slimnīcām aizvesti 147, bet izrakstīts 191 Covid-19 slimnieks.

Slimnīcās patlaban ārstējas 1064, bet Covid-19 pamatdiagnoze ir 558, no tiem 86 ir smaga slimības gaita.

Aizvadītajā diennaktī miruši 13 inficēti cilvēki, 6 bija vakcinēti, bet 7 nebija.

Latvijas sportisti olimpiskajās spēlēs piedalījās divās sacensībās

Latvijas sportisti šodien Pekinas ziemas olimpiskajās spēlēs piedalījās divās sacensībās.

Skeletoniste Endija Tērauda ierindojās 20. vietā.

Sportiste saka, ka sasniegusi savu mazo mērķi, bet augstāku sasniegt neizdevās.

Latvijas slēpotājām Patrīcijai Eidukai, Kitijai Auziņai, Baibai Bendikai un Samantai Krampei stafetē 17. vieta.

Latvijas slēpotājas olimpiskajās spēlēs stafetē piedalījās pirmo reizi.

Laika ziņas

Svētdien Latvijā gaidāms mākoņains laiks, brīžiem skaidrosies.

Vēlā vakarā vietām Kurzemē neliels lietus, slapjš sniegs.

Ceļi būs slideni.

Dienvidrietumu, dienvidu vējš 5–10 m/s, brāzmās 15–19 m/s, jūras piekrastē 8–13 m/s, brāzmās līdz 21 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 2…-3°, valsts dienvidaustrumos līdz -4 °. Dienā -1…4°.

Rīgā mākoņains, brīžiem skaidrosies.

Bez nokrišņiem.

Dienvidrietumu, dienvidu vējš 5–10 m/s, brāzmās līdz 15 m/s.

Gaisa temperatūra naktī ap 0°, dienā +2…+4°. Laika tips 2. – labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti