Ziņas vieglajā valodā 25. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 5 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 25. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 25. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Prigožins aptur virzību uz Maskavu

Krievijas algotņu grupējuma "Vagner" vadītājs Jevgeņijs Prigožins vakar vakarā tomēr nolēma pārtraukt došanu uz Maskavu, lai gāztu Krievijas militāro vadību.

To Prigožins paziņoja pēc sarunas ar Baltkrievijas prezidentu Aleksandru Lukašenko.

Sarunas laikā tika panākta kāda vienošanās.

Prigožina atrašanās vieta šodien nav zināma.

Krievija paziņojusi, ka Prigožinam izvirzītās apsūdzības par sacelšanos atcels.

Arī pret "Vagner" kaujiniekiem apsūdzību nebūs.

Lai gan grupējums "Vagner" uz Maskavu tomēr nedevās, Maskavā joprojām spēkā ir dažādi drošības pasākumi.

Daudzi politikas eksperti uzskata, ka vakardienas notikumi ir iedragājuši Krievijas prezidenta Vladimira Putina varu.

 

Krievija veikusi 53 raķešu uzbrukumus Ukrainā

Krievija aizvadītajā diennaktī veica kārtējo raķešu uzbrukumu Ukrainai.

Kopumā veikti 53 raķešu uzbrukumi.

Notikuši arī cita veida uzbrukumi gan Ukrainas karaspēkam, gan iedzīvotājiem.

Lielāko daļu raķešu un dronu Ukrainas spēkiem izdevās notriekt.

Tomēr uzbrukumos ir gājuši bojā un ievainoti civiliedzīvotāji, starp tiem arī bērni.

 

Ukrainas armija uzlabojusi aizsardzības pozīcijas

Ukrainas dienvidos Ukrainas armijai ir izdevies uzlabot savas aizsardzības pozīcijas.

Esot arī gūti panākumi pretuzbrukumā.

Ukrainas Gaisa spēki arī veikuši 18 triecienus Krievijas pozīcijām.

Tavrijas apgabalā Krievija zaudējot daudz karavīru, ieroču un citu aprīkojumu, tā ziņo Ukrainas armija.

 

Pēc ugunsgrēka sociālās aprūpes centrā veiks pārbaudi

Labklājības ministrija veiks pārbaudi saistībā ar ugunsgrēku sociālās aprūpes centra "Rīga" Juglas filiālē.

Tur vakar vakarā izcēlās ugunsgrēks četrstāvu ēkā Braila ielā.

Dega viena istaba 20 kvadrātmetru platībā un tajā bojā gāja cilvēks.

Ugunsdzēsēji no sadūmotās ēkas izglāba 32 cilvēkus.

 

Jāņu dienā 56 ceļu satiksmes negadījumi

Vakar – Jāņu dienā – Latvijā reģistrēti 56 ceļu satiksmes negadījumi.

Tajos cieta 22 cilvēki, bet neviens nav gājis bojā.

Par braukšanu alkohola reibumā policija aizturēja 23 šoferus.

 

Vairāki Latvijas sportisti izcīnījuši medaļas 

Vairāki Latvijas sportisti izcīnījuši medaļas Eiropas spēlēs.

Šodien šķēpmetēja Līna Mūze ieguva zelta medaļu.

Viņa šķēpu meta 62,38 metrus tālu.

Sudraba medaļu Eiropas spēlēs ieguva Edvards Gruzītis.

Viņš ir Latvijas pārstāvis sporta kāpšanas sacensībās jeb boulderingā.

Sudraba medaļu ieguva arī šāvējs Dainis Upelnieks.

Bronzas medaļu ieguva taekvondo cīkstone Jolanta Tarvida.

Bet vakar Eiropas spēlēs Latvijas vīriešu 3x3 basketbola izlase kļuva par čempioniem.

Finālā Latvijas basketbolisti ar rezultātu 19 pret 11 uzvarēja Beļģijas izlasi.

 

Tenisiste Ostapenko Birmingemā izcīna sezonā pirmo titulu  

Aļona Ostapenko
Aļona Ostapenko

Latvijas tenisa spēlētāja Aļona Ostapenko šodien uzvarēja Birmingemas "WTA 250" punktu sērijas turnīra finālā.

Viņa ar rezultātu 7-6, 6-4 pārspēja čehieti Barboru Krejčīkovu.

 

Atsākas Latvijas futbola virslīgas spēles

Šodien atsākās arī Latvijas futbola virslīgas spēles.

Komanda "Liepāja" ar rezultātu 3 pret 2 uzvarēja "Metta" komandu.

Bet RFS futbolisti ar 3 pret 0 uzvarēja "Valmieru".

 

Laika ziņas

Šonakt Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums.

Vietām īslaicīgi līs un iespējams būs negaiss.

Atsevišķos rajonos veidosies migla.

Pūtīs lēns vējš un gaisa temperatūra būs 11..16 grādi.

 

Rītdien daudzviet līs.

Vietām iespējams būs negaiss un krusa.

Pūtīs lēns vējš, kas negaisa laikā būs brāzmains.

Gaisa temperatūra dienā 19..24 grādi.

 

Rīgā šonakt nokrišņi nav gaidāmi.

Pūtīs lēns vējš un gaisa temperatūra naktī 14..16 grādi.

Rīt dienā Rīgā būs mainīgs mākoņu daudzums, īslaicīgi līs un iespējams būs negaiss.

Pūtīs lēns vējš, kas negaisa laikā kļūs brāzmains.

Gaisa temperatūra dienā 20..22 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti