Ziņas vieglajā valodā 25.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 25.maijā

Savčenko atgriežas Ukrainā

Trešdien Kijevā atgriezusies Ukrainas armijas lidotāja Nadija Savčenko.

Līdz šim viņa bija gūstā Krievijā.

Tur viņa pavadīja 708 dienas.

Savčenko ilgstoši bija pieteikusi bada streiku.

Savčenko tika apmainīta pret diviem krievu karavīriem Jevgeņiju Jerofejevu un Aleksandru Aleksandrovu.

Lidotāja Savčenko pateicās visiem par atbalstu.

Ukrainas politiķi cer, ka šis ir pirmais solis, lai mājās atgrieztos visi Ukrainas armijas karavīri.

Viņus ir sagūstījuši Krievijas valdības spēki.

 

Azerbaidžānā atbrīvo pazīstamo žurnālisti Ismailovu

Azerbaidžānā no cietuma atbrīvota žurnāliste Hadija Ismailova.

Tiesa samazināja žurnālistei piespriesto sodu.

Viņa atbrīvota no cietumsoda, bet viņa trīsarpus gadus atradīsies uzraudzībā.

Ismailova savos rakstos atklāj pie varas esošo azerbaidžāņu un prezidenta Alijeva ģimenes negodīgā biznesa skandālus.

Hadiju Ismailovu apsūdz arī cita žurnālista novešanā līdz pašnāvībai.

Ismailova vairākas reizes saņēmusi draudus.

Žurnālisti aizturēja decembrī Baku.

 

Septiņus «Gaiļezera» slimnīcas ārstus apsūdz nelikumīgā naudas saņemšanā

Par ilgstošu nelikumīgas naudas pieņemšanu apsūdz septiņus Austrumu slimnīcas "Gaiļezera" mediķus.

Viņi pieprasījuši un guvuši nelikumīgu labumu no pacientiem.

Pacienti vēlējās apiet rindas kārtību un piedāvāja mediķiem naudu.

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs rosina sākt kriminālvajāšanu.

Mediķi strādā slimnīcas onkoloģijas un radioloģijas centros.

Noziegumā pārkāpta arī Satversme.

Tāpat arī aizskartas citu cilvēku tiesības laikus saņemt veselības aprūpi.

 

Eiropas Savienība nepalīdzēs Latvijas cūkaudzētājiem

Eiropas Savienība negrasās piešķirt naudu par cūku mēra radītajiem zaudējumiem Latvijas cūku audzētājiem.

Tā norāda biedrība „Zemnieku saeima”.

Lietuvas Cūku audzētāju asociācijas vadītājs tikās ar Eiropas organizācijām un Eiropas Komisijas pārstāvjiem.

Pēc sarunas Eiropas Komisijas pārstāvji atsūtīja rīcības plānu.

Komisijas pārstāvju atbildē teikts, ka nav iespēju izmaksāt atbalstu par cūku mēra radītajiem zaudējumiem.

Tas neapmierina lauksaimnieku organizācijas.

 

Inčukalna gudrona dīķu attīrīšanai iztērēti gandrīz 30 miljoni eiro

Inčukalna gudrona dīķu attīrīšanai valsts iztērējusi gandrīz 30 miljonus eiro.

Gudrons ir darvai līdzīga masa.

Meži jāattīra no indīgās vielas.

Šim darbam vēl būs nepieciešami apmēram 30 miljoni eiro.

Saistībā ar Inčukalna gudrona dīķiem sāktas jau divas tiesvedības.

Tās var apgrūtināt attīrīšanas darbus un radīt papildu izmaksas.

Strīds ir starp uzņēmumu „Skonto būve” un Valsts vides dienestu par pagājušajā vasarā lauzto līgumu.

Šodien notika tiesas sēde.

Valsts vides dienests apgalvo, ka „Skonto būve” nav padarījusi solīto darbu.

Tāpēc nav samaksāta visa atlīdzība par padarīto.

«Skonto būve» apgalvo, ka valsts tai parādā vairāk nekā 7 miljonus eiro.

 

Ceturtdien debesis būs apmākušās, bet lietus nebūs

Naktī uz ceturtdien vietām līs.

Bet ceturtdiena paies bez nokrišņiem.

Daudzviet debesis apmāksies.

Pūtīs mērens ziemeļrietumu vējš, Kurzemē un Vidzemē tas būs spēcīgs – līdz 12 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī līdz +9..+13 grādiem.

Dienā līdz +18..+22 grādiem.

Piekrastē vēsāks.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti