Viņš atzina, ka, tiklīdz šoferi pabrauc garām fotoradariem, ātrums atkal pārsniedz ceļu satiksmes noteikumus noteikto. „Nav izpratnes. Mēs to visu saistām ar sodu. (..) Sodu politika ir viens no veidiem, kā iedarboties uz šofera apziņu,” norādīja Krapsis.
Visbiežāk satiksmes noteikumus pārkāpj jaunieši, kuru attieksmi pret tiem Krapsis sauca par „diezgan nihilistisku”.
Vienlaikus Krapsis atzina, ka Saeimas deputātu vidū nav atbalsta sodu palielināšanai par ātruma pārsniegšanu.
Vēstīts, ka arī nedēļas nogalē uz Bauskas šosejas notika smaga autoavārija, kurā bojā gāja viens cilvēks. Tomēr policija uzsvēra, ka sekas varēja būt ievērojami smagākas, jo spēkratā atradās pat seši jaunieši.
Kopumā šī gada martā reģistrēti jau 138 ceļu satiksmes negadījumi ar cietušajiem, tajos arī četri bojāgājušie. Tas nozīmē, ka tikai divarpus mēnešu laikā uz Latvijas ceļiem dzīvību zaudējuši jau 34 cilvēki. Lielākoties – gada pirmajos mēnešos, kad vadītāji nespēja novaldīt auto uz slidenajiem ceļiem.