„Šodien lidostā ir tehniskas problēmas, kas radušās, visticamāk, ar garantētās elektrības padeves traucējumiem, kā dēļ ir ietekmēta arī lidostas sakaru sistēmas darbība,” skaidroja Starptautiskās lidostas „Rīga” pārstāve Sarmīte Rinmane.
Viņa atklāja, ka lidostas tehniskās problēmas pasažieri visvairāk izjuta pie reģistrācijas, jo pasažieru reģistrācija reisiem notika manuāli.
Taču īsi pirms pulksten 14 speciālistiem izdevies atjaunot pasažieru reģistrācijas sistēmas darbību.
Taču vēl arvien nedarbojas pasažieru informēšanas sistēmas, kā arī lidostas zvanu centrs.
“Šobrīd noteikti ir jāņem vērā aviokompāniju rekomendētais laiks, kāds ir jāievēro, ierodoties lidostā pirms reisa. Jebkurā lidostā šis laiks ir divas stundas pirms lidojuma, kas ir nepieciešams, lai spētu laikus nokārtot formalitātes. Liels satraukums vai neizpratne šobrīd reģistrācijas zālē nav manāms,” sacīja lidostas pārstāve.