Kancelejas vadītāja Elita Dreimane sola, ka katra sūdzība un ieteikums tik izvērtēts, kā jau tas bijis līdz šim. „Lai arī funkcijas tiek pārskatītas, lai kopumā iestādes darbs būtu efektīvs, tomēr valsts pārvaldē tam joprojām netiek pievērsta pietiekama vērtība. Valsts aparāts slīgst birokrātijā un katrai pat visniecīgākajai problēmai tiek izstrādāts jauns normatīvais regulējums, nedomājot par risinājumiem. Arī pārņemot ES direktīvas netiek vērtēta iespēja tās pārņemt minimālā apmērā. Tās tiek pārņemtas maksimālajā apmērā, radot administratīvo slogu mūsu iedzīvotājiem. Valsts kanceleja redz, ka te nepieciešams apmācības process, ko tuvākajā laikā arī īstenosim," saka Dreimane.
Tāpat arī par gadījumiem, kad ir nevajadzīgi daudz veidlapu, un tās nav elektroniski pieejamas. Elektroniskās vides sakārtošana, kā arī funkciju centralizēšana ir daži no risinājumiem. Tomēr jau tagad novērstas nepilnības, piemēram, kad Valsts ieņēmumu dienests prasa iedzīvotājiem pašiem norādīt savu ienākumu plūsmu, lai gan dienestam šī informācija ir pieejama.
Ir ieviesti uzlabojumi medicīnā, ministriju administrācijā, policijas darbā un citos jautājumos.