Sadarbībā ar invalīdu un viņu draugu apvienību „Apeirons" veikta virkne uzlabojumu, kas palīdzēs autoostas teritorijā pārvietoties, piemēram, vājredzīgiem pasažieriem vai cilvēkiem ratiņkrēslos.
„Apeirona" vadītājs Ivars Balodis norāda, ka šis ir pirmais solis, lai palīdzētu tiem, kam līdz šim nokļūšana līdz autobusiem galvaspilsētas bijusi apgrūtināta.
Darbs jāturpina arī ar pārvadātājiem, lai cilvēki ar kustību traucējumiem ērti varētu iekļūt arī pašos autobusos. „Ja runājam par autoostu, tad liekas, ka teritorija ir diezgan plaša, bet tāpat tur bija jāierīko [pieejamas] tualetes, jāsaprot, vai cilvēki ar redzes traucējumiem autoostā jūtas labi. Līdz ar to ir uzlikta pirmā taktilā karte vispār Latvijas autoostās kā tādās, ir norādes, skaidri simboli un piktogrammas, ir apmācīti darbinieki, lai viņi zinātu, kā runāt ar cilvēkiem, kam ir redzes vai dzirdes traucējumi, kā palīdzēt cilvēkiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā. (..),” norāda Balodis.
Viņš piebilst, ka šādām lietām gan vajadzētu būt jebkurā iestādē. Tomēr vismaz autoosta esot spērusi soli uz priekšu.