Viņš norādīja, ka nav pret skolu tīkla optimizāciju, taču to nevar īstenot līdz brīdim, kad būs sakārtoti ceļu tīkls. "Es neesmu pret izglītības reformu, bet, vai jūs redzat, pa kādiem ceļiem [bērni jāved uz skolu]?" vaicāja Jaunsleinis.
Daļai bērnu pēc tuvējās skolas slēgšanas uz jauno skolu jābrauc tālāk un ilgāk. Mazus bērnus uz skolu nākas vest pat divas stundas. "Tā ir realitāte, tie ir mūsu cilvēki," teica Jaunsleinis.
Pēc viņa teiktā, pēdējos gados Latvijā ir slēgtas aptuveni 40 skolas, bet netiek sakārtoti ceļi, lai bērni laikus nokļūtu skolā. "Vai no valsts puses kāds ko ir izdarījis, lai kādu ceļu atjaunotu?" vaicā Jaunsleinis.
Jau ziņots, ka līdz ar siltāka laika iestāšanos aktualizējies jautājums par ceļu, īpaši grants ceļu stāvokli.
Satiksmes mistrs Uldis Augulis (Zaļo un Zemnieku savienība) pieļāva iespēju, ka ceļu sakārtošanai varētu izmantot otrā un trešā pensiju līmeņa uzkrājumus, bet finanšu ministre Dana Reizniece-Ozola (ZZS) pauda, ka varētu palielināt akcīzes nodokli un nākotnē papildus iegūto naudu novirzīt autoceļu finansēšanai.
Tikmēr "Latvijas Valsts ceļi" nešaubās – šis ir brīdis, kad beidzot laiks atjaunot Latvijas Autoceļu fondu. Auto īpašnieki, maksājot nodevas, samaksā 550 miljonus eiro gadā, bet tikai 200 miljoni eiro no tiem atgriežas valsts un pašvaldību ceļiem.