„Šis klips ir veidots ne tikai kā izziņas materiāls par to, kas ir Dziesmu svētki pēc būtības – ko tas nozīmē mūsu vai kā UNESCO fenomens pasaulē – bet mēs ceram, ka šīs emocijas uzrunās cilvēkus ārpus Latvijas un pastāstīs viņiem par mums vairāk,” stāsta Latvijas Institūta direktore Karina Pētersone un atgādina, ka Latvija un tās kultūra, kā arī sabiedriskie procesi no starptautiskās skatuve nepazudīs.
„Latvija būs tūlīt pat ļoti lielā uzmanības fokusā starptautiski – sakarā ar kultūras galvaspilsētu, ar prezidentūru, ar eiro ieviešanu. Lielie starptautiskie mediji aiz šiem notikumiem vēlas dot arī fona informāciju par Latviju. Es domāju, šis būs ļoti pieprasīts materiāls”.
Latvijas Institūts strādā pie veselas klipu sērijas par Latviju. Pirms pusotra gada institūts ar plašu vērienu atklāja Latvijas oficiālo vietni sociālajā tīklā “Facebook”. Kaut arī no sākotnēji iecerētajiem vismaz 100 000 sekotāju vietne savākusi vien 40 000, Pētersone projektu atzīst par izdevušos, jo, piemēram, ziņas par mūsu sportistu panākumiem Londonas olimpiādē sasniedza 650 000 cilvēku lielu auditoriju.