Bērnu un pusaudžu bezmaksas uzticības tālrunis gadā saņem aptuveni 57 000 zvanu. Desmit gadu laikā, kopš darbojas uzticības tālrunis, joprojām lielākā daļa zvanu ir saistīti ar problēmām ģimenē, vardarbību ģimenē un pusaudžu savstarpējām attiecībām. Rieksta-Riekstiņa gan atzina, ka ir grūti pateikt, vai pasliktinās situācija ģimenē vai bērni vairāk zvana un par to stāsta.
''Pagājušajā gadā tālrunis sāka strādāt 24 stundas diennaktī, var turpināt [zvanīt visu diennakti] arī šogad un varēs uz priekšu. To, ka naktīs tas ir svarīgi, apstiprina arī ienākošie zvani. Naktīs ir 3000 zvani. Kas, protams, mūs satrauc, tā ir tematika, par ko bērni zvana. Attiecības ar vecākiem un vardarbība ģimenē - tā joprojām ir viena no populārākajām tēmām, tāpat kā attiecības ar vienaudžiem,'' stāsta Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTI) direktore Laila Rieksta-Riekstiņa.
Pēdējā gada laikā, kopš tālrunis darbojas arī nakts laikā, arvien biežāk tiek saņemti zvani, kas saistīti ar bērnu un pusaudžu drošību internetā, Latvijas Radio norāda Rieksta-Riekstiņa: ''(..) No šiem zvaniem ļoti daudzi ir saistīti tieši ar pornogrāfiju interneta vidē, ar seksuāla rakstura piedāvājumiem, ar mēģinājumiem šantažēt, un arī citas problēmas ir aktuālas internetā, arī nevēlama komunikācija, viltus profili un tā tālāk.''
Trešdien VBTAI informēs par bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa 116111 paveikto desmit gadu laikā, šajā posmā ir saņemti vairāk nekā 1,5 miljoni zvanu. Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis ir bezmaksas tālruņa līnija, zvanot gan no fiksētā, gan mobilā telefona.