Daugavpils Valsts vienotajā klientu apkalpošanas centrā iedzīvotāji vienuviet var saņemt Lauku atbalsta dienesta, Uzņēmumu reģistra, Valsts ieņēmumu dienesta un Vides valsts dienesta, kā arī Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumus.
„Lai mēs kopā ar saviem sadarbības partneriem – valsts iestādēm – apmainītos ar informāciju, ar pozitīvu informāciju (..) un lai mēs apmainītos arī ar to, kāda ir darba kārtība katrā iestādē (..) Tieši klientu apkalpošanas jomā iegūstot pieredzi, mēs taču bagātināsimies gan no kolēģiem, gan kolēģi no mums (..) Un tas ļauj mūsu katrai iestādei attīstīties un kļūt labākiem un efektīvākiem klientu apkalpošanā,” norāda Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras direktores vietniece Irēna Vēvere.
„Labums iedzīvotājiem ir tas, ka gadījumā, ja iedzīvotājam ir nepieciešams kārtot jautājumus ar jebkuru no šeit nosauktajām iestādēm, tad viņam vairs nav jāskraida apkārt pa pilsētu un jāmeklē tās adreses, kur šīs iestādes ir fiziski pieejamas,” uzsver Vides attīstības un reģionālās attīstības ministrijas valsts sekretāra vietnieks Arnis Daugulis.
Pilotprojekts turpināsies līdz jūnijam, bet, ja viss veiksmīgi izdosies, tad līdz pat gada beigām. Centra priekšrocības jau paspējuši novērtēt daudzi apmeklētāji, viņi priecājas, ka vairākas valsts iestādes var apmeklēt vienuviet.
Valsts vienotais klientu apkalpošanas centrs ar Eiropas sociālā fonda atbalstu izveidots vēl arī Valmierā, Rojā, Aucē un Rīgā. Ja pilotprojekts būs veiksmīgs, tad iespējams nākotnē šādi centri tiks izveidoti visā Latvijā.