«Stopify» saziedots pirmais miljons eiro Ukrainas armijas atbalstam

Ziedojumu straumēšanas platformā "Stopify", kas vāc līdzekļus un organizē ekipējuma piegādes Ukrainas armijai, saziedots pirmais miljons eiro. 11. decembrī īsi pirms pusnakts atlikušos eiro līdz pirmajam miljonam ieguldījusi abonente Inita Andžāne, kura saka – katrs ziedojums pat kafijas tasītes vērtībā palīdz spert soli tuvāk Ukrainas uzvarai, informēja "Stopify".

"Par to, ka mums katram jāturpina atbalstīt Ukrainu, vispār nav nekādu šaubu, sevišķi pašlaik, dzirdot pasaules lielo politisko lēmumu pieņēmēju brīžiem haotiskos, nesaprotamos lēmumus un kavēšanos ar atbalstu, ko mēs diemžēl ietekmēt nevaram.

Toties mēs katrs varam pieņemt savu lēmumu un to arī paveikt – pārskaitīt ziedojumu, kas ir reāls un tūlītējs atbalsts!" pauda Inita Andžāne.

Līdz šim par "Stopify" saziedotajiem līdzekļiem īstenotas jau 13 ekipējuma piegādes: uz Ukrainu aizvesti 10 pikapi un džipi, 76 droni, 12 kvadracikli, bagiji un motocikli, 59 nakts redzamības iekārtas un termokameras, 3 kuteri un ātrlaivas, 92 ģeneratori un pārvietojamās uzlādes stacijas, kā arī 1270 cita ekipējuma vienības – optiskie tēmēkļi, taktiskais apģērbs, datori, binokļi, metāla detektori, bruņuvestes, rācijas un citi aizstāvjiem nepieciešami priekšmeti. Tos saņēmušas vairāk nekā 80 Ukrainas Aizsardzības spēku vienības, tai skaitā 72. mehanizētā brigāde, 36. jūras kājnieku brigāde un daudzas citas.

 Smagas cīņas par Eiropas brīvību un nākotni uz Ukrainas zemes turpinās. Atbalsts aizstāvjiem ir kritiski svarīgs, tāpēc "Stopify" aicina ziedot, abonējot kādu no mēneša plāniem – 6,99 eiro, 14,99 eiro vai brīvas izvēles summu ik mēnesi.  

Ziedojumu platformas "Stopify" stratēģiskie partneri līdz ar Ukrainas vēstniecību Latvijā ir "Ziedot.lv".

Platforma "Stopify" tiks automātiski slēgta Ukrainas uzvaras dienā vai dienā, kad tiks parakstīts miera līgums, kas balstās uz Ukrainas nosacījumiem.

Ziedojumu platforma "Stopify", kas ļauj "abonēt" ikmēneša ziedojumu Ukrainas armijai, darbību uzsāka 2022. gada novembra sākumā. To radījuši "Stopify" idejas autors un redzamākais virzītājs, radošais direktors Māris Upenieks, kura ikdiena saistīta ar reklāmas nozari, un digitālās aģentūras "Cube" līdzdibinātāji un vadošie eksperti digitālo projektu jomā Miks Miķelsons un Mārcis Miķelsons-Germs.

Platforma šobrīd pieejama lielākajās Eiropas valodās.  Ziedojumu straumēšana pieejama šeit.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti