Mazumtirdzniecības apgrozījums 2021. gadā pieaudzis par 2,5%

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 10 mēnešiem.

2021. gadā, salīdzinot ar 2020. gadu, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 2,5%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati salīdzināmajās cenās.

CSP dati liecina, ka pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 0,1%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, pieauga par 3,0%, autodegvielas – palielinājās par 6,3%.

Pērn decembrī, salīdzinot ar 2020. gada decembri, pēc kalendāri koriģētajiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 8,3%. Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 1%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 16,2%, autodegvielas – palielinājās par 4,4%.

Salīdzinot ar 2020. gada decembri, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 62,8%), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 43,8%) un metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecībā (par 17,7%). Apgrozījuma kritums bija informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 2,6%).

Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 18,1%.

Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

2021. gada decembrī, salīdzinot ar novembri, pēc sezonāli koriģētiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums pieauga par 7,2%.

Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 0,3%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 14,2%, autodegvielas mazumtirdzniecība palielinājās par 5,4%.

Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, būtiskākais apgrozījuma pieaugums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 68,9%), metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecībā (par 30,7%) un kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 29,1%). Vislielākais apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 17,6%).

2021. gada decembrī, salīdzinot ar novembri, mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, pieauga par 22,1%.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti