Viņš pauda, ka būvniecībā būs 4000 darbavietu. Ieguvēji būs arī zemju īpašnieki, kas iznomās sev piederošo zemi būvniecības vajadzībām un uzņēmēji, kas nodrošinās pakalpojumus.
Tam piekrita arī Salaspils novada domes priekšsēdētājs Raimonds Čudars, sakot, ka iegūs ne tikai tas darbaspēks, kas dzīvo pie būvniecības vietas, bet, piemēram, arī Salaspils, Rīgā dzīvojošie cilvēki.
Viņš gan neslēpa bažas – lai arī nav daudz privātmāju, kuras, iespējams, būs jājauc nost, būvējot jauno dzelzceļa savienojumu, nav skaidrs, kāds būs kompensācijas mehānisms šiem cilvēkiem. Proti, neviens vien nams ir celts par „trekno gadu” cenām un ir ievērojami pārmaksāts. Svarīgi, lai nav situācijas, kad māja ir nojaukta, taču ģimene paliek ar ievērojamiem parādiem, bilda Čudars.
Jau vēstīts, ka projekts “Rail Baltica” paredz jaunas Eiropas standarta dzelzceļa līnijas būvniecību Baltijas valstīs. Latvijā tas izmaksās 1,27 miljardus eiro, bet visā Baltijā – 3,68 miljardus eiro. Eiropas Komisijas līdzfinansējums var sasniegt 85% no projekta kopējām izmaksām. Būvniecība jāsāk 2016.gadā.