Viņš sacīja, ka šobrīd notiek sarunas ar pārtikas ražotājiem par iepakojuma maiņu kampaņas laikā. Ir viegli sasniegt 50% auditoriju, taču tad ar katru nākamo procentu paliek arvien grūtāk. Tie ir cilvēki, kas dzīvo ļoti attālās vietās, sacīja Stendzenieks.
Informāiju varēs izvietot uz pārtikas pakām. „Kampaņas uzstādījums ir sasniegt 90%. Vienmēr būs kāds procents vai divi, kurus nav iespējams sasniegt,” atzīmēja kampaņas vadītājs. „Mūsu uzdevums nav reklamēt eiro (..) Mūsu uzdevums ir skaidrot sarežģītas lietas vienkāršā valodā par eiro,” teica Stendzenieks.
Viņaprāt, pāreja no lata uz eiro notiks tik automātiski, ka cilvēki, kas ikdienā neinteresējas par sociālām aktualitātēm, šo pārmaiņu varētu nepamanīt.
Stendzenieks arī bija spiests komentēt savus agrākos izteicienus sociālajā saziņas tīklā „Twitter”, kur viņš kritizēja eiro ieviešanu. „Es esmu tviterī uzdevis visasākos jautājumus, tad tie ir arī manā galvā (..) Piemēram, kāpēc mums ir jāpalīdz nabadzībā nonākušām valstīm, piemēram, Grieķijai? Atbilde ir pavisam vienkārša – vai mēs pēc 10 gadiem nenonāksim līdzīgā situācijā,” savu tagadējo nostāju skaidroja reklāmas speciālists.
Eirokampaņas kopējais budžets ir 280 000 latu un pusi no šīs summas ir piešķīrusi Eiropas Komisija. Kampaņā ir ietverti daudzi informatīvi pasākumi. Eiro valūtu Latvijā ieviesīs līdz ar nākamā gada sākumu.
Ja Jums ir kaut kas neskaidrs par eiro ieviešanu, jautājiet! Meklēsim atbildes.