Konkurss par logo „ Ražots Balvos” tika izsludināts jau aizvadītajā gadā un guva lielu atsauksmi. Ziemeļlatgales biznesa centra direktors Viktors Šluncevs teic, ka uzvarētāja noteikšanai starp 37 tā dalībniekiem, kuri katrs iesniedza trīs zīmējumus, prasījusi lielas pūles: „Konkurss bija ar pietiekami lielu publicitāti, darbi bija parādījusies Balvu mājaslapā. Viņi bija apskatāmi sabiedrībai, sabiedrība varēja par tiem balsot, izvēlēties arī labāko.”
Par labāko tika atzīta Evitas Slišānes stilizētā strūklaka, kas jau pavisam drīz mazas uzlīmītes veidolā liecinās par preces piederību pilsētai: „Mums ir ļoti slavena strūklaka, ko noteikti zina visi kā tikšanās vietu, gan arī kā ļoti skaistu dizaina elementu Balvu pilsētā. Līdz ar to viena no logo idejām arī bija izmantot šo strūklaku."
Viss sācies ar ideju par atpazīstamības simbolu Ziemeļlatgales biznesa centra mājaslapā atrodamajai uzņēmēju datu bāzei, taču, pateicoties pašu uzņēmēju izteiktajai vēlmei, tā guvusi plašāku pielietojumu. Lai gan uzvarētājs ir tikai viens, ieguvēji ir daudzi. Jau šobrīd logo izmantošanas iespējas ir piešķirtas vairākiem pilsētas uzņēmumiem - AS „Balvu maiznieks”, SIA „Eco fabrika” un SIA „Bela Kandelo”.
Uzņēmuma “Eco fabrika” direktors Guntars Šulcs ir viens no tiem cilvēkiem, kas viens no pirmajiem izteica vēlmi, lai viņa ražoto produkciju rotā logo” Ražots Balvos”: „Ņemot vērā to, ka mēs esam par Latgales attīstību, un to, lai tomēr attīstās Latgalē uzņēmējdarbība, es domāju, ka tas būs svarīgi, kā pierādīt ar šo logo to, ka prece nāk no Latgales. Uz iepakojumiem uzliksim zīmīti, lai var redzēt, ka mēs esam no Balviem un mēs par to lepojamies.”
Logo „ Ražots Balvos” būs vietējo ražotāju atpazīstamības simbols, kas ar produkciju nonāks gan daudzviet Latvijā, gan ārpus valsts robežām.