Sadaļas Sadaļas

Polijas preses brīvības aizstāvji satraukti par lēmumu nepagarināt apraides licenci populāram TV kanālam

Preses brīvības aizstāvji Polijā bažījas par varasiestāžu lēmumu nepagarināt apraides tiesības vienam no valstij lielākajiem privātajiem televīzijas kanāliem TVN24. Lēmuma kritiķi tajā saredz Polijā valdošās nacionālkonservatīvās partijas "Likums un taisnīgums" mēģinājumu apklusināt mediju, kas regulāri kritizē valdības darbu.

Polijas Nacionālā raidorganizāciju padome šonedēļ nolēma nepagarināt raidīšanas atļauju ziņu kanālam TVN24. Lēmums saistīts ar valdošās partijas "Likums un taisnīgums" Seimā iesniegto likumprojektu, kas paredz atļaut izsniegt radio un televīzijas apraides licences tikai medijiem, kuru īpašnieku galvenais birojs atrodas kādā no Eiropas Ekonomiskās zonas dalībvalstīm.

TVN24 kontrolpaketes turētājs ir ASV mediju kompānija "Discovery".

Neatkarīgā žurnālistu asociācija "Polijas preses klubs" uzskata, ka padomes lēmums ir mēģinājums izdarīt spiedienu uz neatkarīgu mediju, bet iecerētās izmaiņas mediju likumā esot vērstas tieši pret TVN24.

Televīzijas kanāla vadība paziņojusi, ka nepakļausies politiskajam spiedienam un arī turpmāk sniegs savai auditorijai objektīvu informāciju.

TVN24 bauda lielu popularitāti, to ik dienu skatās vidēji 4,5 miljoni Polijas iedzīvotāju.

Pašreizējā TVN24 apraides licence būs spēkā līdz 26. septembrim.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt