Japānas lidsabiedrība nolēmusi atteikties no «Z» burta savā logo

Japānas zemo cenu lidsabiedrība “Zipair” nolēmusi mainīt savu logo, jo pašlaik tajā attēlots “Z” burts, kas pēdējo mēnešu laikā kļuvis par Krievijas agresijas simbolu.

“Zipair” izveidota 2020. gadā un koncentrējas uz starptautiskiem lidojumiem Āzijas reģionā.

Taču pēdējā laikā uzņēmumam nācies taisnoties par savu logo, kurā bija attēlots liels Z burts. Uzņēmums skaidro, ka tas nekādā gadījumā neatbalsta Krievijas agresiju pret Ukrainu.

Lai novērstu pārpratumus, Z burta vietā šonedēļ tiks ieviesta cita “Zipair” logo versija.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt